Porozmawiajmy.

ZAPYTAJ O OFERTĘ


Mint Service Desk dostępny jest w dwóch wersjach - Pro oraz Enterprise.

Plany
MintSD Pro
MintSD Enterprise
funkcjonalności
Zarządzanie zasobami
Zarządzanie zgłoszeniami
API Access
Zarządzanie usługami
Zaawansowane notyfikacje
Integracja z pocztą
Szablony dokumentów
Baza wiedzy
Szablony odpowiedzi
Ankiety
Time Tracking
Automatyzacja
Zaawansowane raporty
Podpisy
Pola warunkowe
Portal Klienta
wsparcie
Wsparcie
Konsultacje
Dedykowane zmiany
Na infrastrukturze Klienta
Zarządzane przez dostawcę

Często zadawane pytania

Mam nietypowe wymagania. Czy mogę liczyć na elastyczną ofertę?

Tak. Działamy w ten sposób od lat. Nasi Klienci cenią sobie możliwość dostosowania naszego rozwiązania do własnych potrzeb.

Mam specyficzne wymagania co do wsparcia.

Wystarczy wysłać nam swoje oczekiwania w tym zakresie i z pewnością dojdziemy do porozumienia.

Czy Mint Service Desk jest bezpieczny?

Dokładamy wszelkich starań do tego, aby tak było. Poddajemy się audytom bezpieczeństwa i reagujemy na wszelkie zgłoszenia w tym zakresie.

Chciałbym uzyskać dostęp do dokumentacji API. Gdzie mogę ją znaleźć?

Każdy Klient, który ma podpisaną umowę na wsparcie ma możliwość uzyskania dostępu do rozszerzonej dokumentacji.