Porozmawiajmy.

ZAPYTAJ O OFERTĘ


Mint Service Desk dostępny jest w dwóch wersjach - Free oraz Enterprise.

Plany
Free MintSD
MintSD Enterprise
Website
Zarządzanie zasobami
Zarządzanie zgłoszeniami
API Access
Zarządzanie usługami
Zaawansowane notyfikacje
Integracja z pocztą
Szablony dokumentów
Baza wiedzy
Szablony odpowiedzi
Ankiety
Time Tracking
Automatyzacja
wsparcie
Wsparcie i wczesny dostęp do najnowszych wersji
Konsultacje
Dedykowane zmiany
Na infrastrukturze Klienta
Zarządzane przez dostawcę

Często zadawane pytania

Mam nietypowe wymagania. Czy mogę liczyć na elastyczną ofertę?

Tak. Działamy w ten sposób od lat. Nasi Klienci cenią sobie możliwość dostosowania naszego rozwiązania do własnych potrzeb.

Mam specyficzne wymagania co do wsparcia.

Wystarczy wysłać nam swoje oczekiwania w tym zakresie i z pewnością dojdziemy do porozumienia.

Czy Mint Service Desk jest bezpieczny?

Dokładamy wszelkich starań do tego, aby tak było. Poddajemy się audytom bezpieczeństwa i reagujemy na wszelkie zgłoszenia w tym zakresie.

Chciałbym uzyskać dostęp do dokumentacji API. Gdzie mogę ją znaleźć?

Każdy Klient, który ma podpisaną umowę na wsparcie ma możliwość uzyskania dostępu do rozszerzonej dokumentacji.