Service Desk nie musi być nudny

Wiele lat pracy w branży ITSM nauczyło nas jednego - większość użytkowników końcowych nie cierpi swoich rozwiązań. Są toporne, nudne i wolne. Naszym celem było stworzenie takiego rozwiązania, aby tę sytuację zmienić. Pozostaje mieć nadzieję, że to się nam udało.
Paweł Kuźniar / CEO

Na zaufanie pracuje się latami.

Nasi Klienci to najlepsza referencja. Mint Service Desk jest rozwijany od ponad 10 lat i stał się sprawdzoną platformą, na bazie której organizacje budują swoją przewagę konkurencyjną.
14+
lat doświadczenia w ITSM
96%
projektów dostarczonych na czas
98%
zadowolonych klientów

Więcej o naszej misji

Mint Service Desk   jest platformą klasy ITSM, która od ponad 6 lat jest z powodzeniem rozwijana przez firmę OPGK Rzeszów S.A.
Nasza misja?
Tworzyć produkt, z którego z przyjemnością się korzysta. Nie chcemy zmieniać świata :)
Dbamy o siebie nawzajem
Praca z mądrymi ludźmi jest przywilejem i wyzwaniem. Bez zaangażowanego zespołu - nie byłoby nic.
Zadajemy pytania
Nikt nie jest alfą i omegą. Dlatego czasem warto spróbować wymyślić koło na nowo lub zwyczajnie podważyć utarte schematy.
Idziemy pod prąd
Lubimy się wyróżniać i robić rzeczy w inny, nieoczywisty sposób. Tylko wtedy można odnaleźć coś nowego.

Profesjonaliści wybierają Mint Service Desk, by pracować szybciej i skuteczniej.

Elastyczny, łatwy w użyciu, mnóstwo funkcji w rozsądnej cenie wdrożenia. Mam doświadczenie z wieloma systemami, Mint SD to bardzo miłe zaskoczenie.
J F B.
Programme Manager
Przeszliśmy z innej platformy  i żałujemy, że nie zrobiliśmy tego wcześniej. Zdecydowanie polecam Mint jako stabilną platformę z doskonałym wsparciem .
Tomasz K.
Consultant
Elastyczne i łatwe w użyciu oprogramowanie ITSM. Jestem obecnie zadowolony z oprogramowania i poleciłbym je naszym klientom, którzy potrzebują systemu helpdesk dla swoich zespołów.
Tomasz G.
CEO