Zarządzanie reklamacjami

Zarządzaj wszystkimi reklamacjami
w jednym systemie!

mint service desk

System został stworzony z myślą o firmach, które przyjmują i rozpatrują napływające reklamacje. Jest to oprogramowanie w pełni dostosowane do obsługi zgłoszeń od Klientów, którzy chcieliby zwrócić zakupiony produkt. Wierzymy, że sprawna i szybka reakcja na zgłoszenia, to klucz do zadowolenia użytkowników.

Jakie funkcje posiada Mint Service Desk?

Responsywny design

Personalizacja wyglądu

Powiadomienia
administratora

Intuicyjny interfejs

Pola niestandardowe

Kalendarze

Tworzenie reklamacji e-mail

Relacje między
reklamacjami

Dlaczego warto postawić na Mint Service Desk?

Najlepsze i najwygodniejsze rozwiązanie zarówno dla Agentów, zajmujących się rozpatrywaniem reklamcji, jak i dla Klientów końcowych, którzy je zgłaszają.

Intuicyjny interfejs umożliwia zarządzanie reklamacjami zgodnie z nadanymi uprawnieniami.

Unikatowy numer RMA pozwala na sprawne wyszukanie danej reklamacji, jej obsługę, zarządzanie oraz rozwiązanie.

System formalizuje i usprawnia obieg dokumentów wykorzystywanych w procesie reklamacji.

DoŁącz do grona naszych
zadowolonych klientów!

Zapytaj o ofertę