Zarządzanie reklamacjami

Zarządzaj wszystkimi reklamacjami
w jednym systemie!

mint service desk

System został stworzony z myślą o firmach, które przyjmują i rozpatrują napływające reklamacje. Jest to oprogramowanie w pełni dostosowane do obsługi zgłoszeń od Klientów, którzy chcieliby zwrócić zakupiony produkt. Wierzymy, że sprawna i szybka reakcja na zgłoszenia, to klucz do zadowolenia użytkowników.

Pulpit Zarządzania reklamacjami

Kompletny proces zarządzania reklamacjami pomaga w osiągnięciu dwóch celów:

Zadowolenia klienta

Sprawne i skuteczne zarządzanie reklamacjami ma na celu zminimalizować poziom niezadowolenia Klientów, dostarczyć satysfakcjonujące rozwiązanie zaistniałego problemu oraz wzmocnić lojalność wobec firmy. System MintSD pozwala przypisywać reklamacje do odpowiednich kolejek, które trafiają bezpośrednio do Agentów, dzięki czemu Klienci mają pewność, że ich zgłoszenia zostaną rozpatrzone przez odpowiednich specjalistów w jak najkrótszym czasie.

Zapewnienia jakości

Opinie Klientów są bardzo ważnym aspektem wpływającym na doskonalenie i podnoszenie jakości oferowanych produktów oraz usług. System MintSD pozwala budować bazę wiedzy zawierającą rozwiązania często powtarzających się problemów. Dzięki temu możliwa jest ich szybka identyfikacja oraz sprawne rozwiązanie, które pomagają pracownikom firm zaoszczędzić czas potrzebny na odpowiedzi.

Jakie funkcje posiada Mint Service Desk?

Responywny design

Responsywny design

Personalizacja wyglądu

Personalizacja wyglądu

Powiadomienia administratora

Powiadomienia administratora

Intuicyjny interfejs

Intuicyjny interfejs

Pola niestandardowe

Pola niestandardowe

Kalendarze

Kalendarze

Tworzenie reklamacji e-mail

Tworzenie reklamacji e-mail

Relacje między
reklamacjami

Relacje między
reklamacjami

Dlaczego warto postawić na Mint Service Desk?

Najlepsze i najwygodniejsze rozwiązanie zarówno dla Agentów, zajmujących się rozpatrywaniem reklamacji, jak i dla Klientów końcowych, którzy je zgłaszają.

Zapewniamy właścicielom firm kompleksowe narzędzie do rejestrowania, obsługi i rozpatrywania wszystkich reklamacji.

Intuicyjny interfejs umożliwia zarządzanie reklamacjami zgodnie z nadanymi uprawnieniami.

Unikatowy numer RMA pozwala na sprawne wyszukanie danej reklamacji, jej obsługę, zarządzanie oraz rozwiązanie.

System formalizuje i usprawnia obieg dokumentów wykorzystywanych w procesie reklamacji.

Możliwość śledzenia reklamacji w czasie rzeczywisty oraz stały wgląd w informacje odnośnie kolejki, w której zgłoszenie się znajduje.

DoŁącz do grona naszych
zadowolonych klientów!

Zapytaj o ofertę