Zatwierdzanie zgłoszeń z Mint Service Desk – pełna kontrola nad decyzjami

Szybsze decyzje, mniej błędów, pełna kontrola

MINT SERVICE DESK

Zamiast przekazywać wnioski między działami e-mailem, przez Teams czy papierowo, cały proces zatwierdzenia odbywa się w jednym, wspólnym miejscu. W Mint Service Desk każda decyzja — czy to akceptacja urlopu, zatwierdzenie zakupu czy zgody na dostęp — jest rejestrowana bezpośrednio przy zgłoszeniu. Dzięki temu wszyscy zainteresowani widzą aktualny status, historię decyzji i osobę odpowiedzialną.

Znika chaos, a w jego miejsce pojawia się pełna przejrzystość i uporządkowanie.

Przetestuj za darmo

Elastyczne konfiguracje

Każda organizacja działa inaczej — i dokładnie tak zostało zaprojektowane Zatwierdzenia w Mint Service Desk. Możesz stworzyć prosty, jednoosobowy proces zatwierdzania np. wniosków urlopowych, jak i wieloetapowe ścieżki decyzyjne dla wniosków inwestycyjnych, które przechodzą przez kilka działów (np. techniczny, finansowy i zarząd). Każdy etap może mieć innego decydenta i własne warunki. Wszystko bez potrzeby kodowania — wystarczy kilka kliknięć w konfiguratorze.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Zgodność i bezpieczeństwo

W momencie, gdy zgłoszenie trafia do procesu zatwierdzenia, jego treść zostaje automatycznie zablokowana przed edycją przez użytkowników końcowych. To oznacza, że nikt nie może wprowadzić zmian „po fakcie” lub pominąć wymaganego etapu. Dodatkowo wszystkie decyzje są logowane i możliwe do audytowania — co bywa kluczowe w organizacjach objętych regulacjami lub działających zgodnie z ISO, RODO czy normami wewnętrznymi.

Przetestuj za darmo

Współpraca międzydziałowa

Moduł Zatwierdzenia usprawnia pracę nie tylko działu IT, ale też HR, administracji, finansów i innych jednostek organizacyjnych. Dzięki centralnemu mechanizmowi akceptacji możliwe jest tworzenie wspólnych procesów np. dla onboardingu pracownika, który obejmuje HR (dokumenty), IT (sprzęt) i przełożonego (zakres obowiązków). Każda z tych osób widzi tylko swoją część, a całość jest zarządzana w jednym miejscu. To skraca czas realizacji, redukuje błędy i wzmacnia współpracę między zespołami.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Jak działa moduł Zatwierdzenia?

Efektywne zarządzanie wnioskami i procesami decyzyjnymi to klucz do sprawnego funkcjonowania każdej organizacji.

Moduł Zatwierdzenia w Mint Service Desk centralizuje i automatyzuje procesy decyzyjne, eliminując chaos związany z rozproszoną komunikacją i ręcznym śledzeniem statusów.

  • 01

    Tworzenie konfiguracji – administrator definiuje zasady zatwierdzania i przypisuje odpowiednie osoby do procesu.

  • 02

    Powiązanie ze statusem – konfiguracja zostaje przypisana do statusu zgłoszenia, np. „Oczekuje na zatwierdzenie”.

  • 03

    Automatyczne powiadomienia – system wysyła powiadomienia o rozpoczęciu procesu zatwierdzania, a także informuje o decyzji.

  • 04

    Decyzja – osoba zatwierdzająca podejmuje decyzję bezpośrednio w systemie, co automatycznie aktualizuje zgłoszenie.

DoŁącz do grona naszych
zadowolonych klientów!

Zapytaj o ofertę