Zarządzanie zgłoszeniami

MINT SERVICE DESK

Zorganizowana komunikacja z Klientami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi.

Nieważne kto jest Klientem końcowym. Ważne, aby komunikacja przebiegała w sposób zorganizowany i przejrzysty.
typy zgłoszeń

Elastyczne typy zgłoszeń

Definiuj własne typy zgłoszeń, statusy oraz dodatkowe pola, które mogą być wymagane.

DOwiedz się więcej
formularze

Predefiniowane formularze

W prosty sposób można tworzyć dodatkowe formularze do tworzonych zgłoszeń.

Zapytaj o demo
elastyczne statusy

Statusy

Każdy typ zgłoszenia może mieć unikalny zestaw statusów.

KONTAKT
zagnieżdzone słowniki

Słowniki

Dzięki zagnieżdzanym słownikom można budować skomplikowane struktury danych.

KONTAKT
struktura organizacji

Kolejki

Strukturę wewnętrzą organizacji można odzwierciedlić przy pomocy kolejek.

zapytaj o więcej
łatwa i przyjazna komunikacja

Czatuj z Klientami

Niezależnie od wybranego kanału komunikacji.

kontakt