Spotkajmy się na SITS

The Service Desk & IT Support Show

Będziemy z Wami w ExCel London w terminie 11-12 Maja 2022 roku.

Zostaw swój e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać od nas informacje na temat promocji, zmian w aplikacji lub nadchodzących wydarzeń.

Udostępnienie adres e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie od OPGK Rzeszów S.A. informacji handlowych na wskazany adres elektroniczny. Zgodę możesz wycofać w każdej chwili, jednak wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Administratorem danych osobowych, przetwarzanych w związku z zapisaniem się do usługi Newsletter jest OPGK Rzeszów S.A. z siedzibą w Rzeszowie. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przesyłania Newslettera. Poza wycofaniem zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Ci prawo do dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Pełną treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w związku z korzystaniem z usługi Newsletter znajdziesz w załączniku nr 1 do Regulaminu.

Nie, dziękuję.
Dziękujemy! Od teraz subskrybujesz Mint Service Desk.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Główna
Funkcjonalność
Zarządzanie zgłoszeniamiZarządzanie zasobamiZarządzanie reklamacjamiZarządzanie dystrybucjąZarządzanie usługamiZarządzanie kontraktamiZatwierdzanie zgłoszeń
OfertaDemoBlogKontakt
System ITSM jako najlepsze rozwiązanie dla branży logistycznej
Opublikowano: 
13.12.2021 7:59

Dlaczego system klasy ITSM jest najlepszym rozwiązaniem dla branży logistycznej?

Czym jest ITSM?

ITSM, czyli „Information Technology Service Management”, to zarządzanie usługami z obszaru IT. Oznacza podejście do zarządzania informatyką w przedsiębiorstwie, a jego celem jest zrozumienie oraz zaspokojenie potrzeb użytkownika końcowego. IT jest środowiskiem bardzo szybko rozwijającym się, które w jak najkrótszym czasie, ma za zadanie dostarczyć usługi i rozwiązać problemy serwisowe. Odpowiedni system IT Service Management wspiera zarządzanie IT w firmie, w tym projektowanie systemów oraz wdrażanie procesów, a także służy zwiększeniu produktywności pracowników i ułatwia analitykę. Przedsiębiorstwo, które skutecznie wykorzystuje ITSM jest w stanie zmaksymalizować swoje zyski oraz obniżyć koszty.

Mint Service Desk, jako idealny system klasy ITSM

Mint Service Desk to system, który oferuje szereg kanałów komunikacyjnych dla klientów i użytkowników końcowych. Jego celem jest ułatwienie i usprawnienie procesu składania zgłoszeń oraz wygodne gromadzenie informacji w jednym miejscu. Dzięki naszemu oprogramowaniu, analitycy są w stanie natychmiastowo oszacować i zapewnić najlepsze rozwiązania dla zaistniałych problemów. Mint Service Desk oferuje dwie zróżnicowane oferty dla przedsiębiorstw, które z pewnością sprostają wszystkim wymaganiom. Wejdź na stronę Mint Service Desk i wybierz najkorzystniejszą opcję dla siebie!

Dlaczego system klasy ITSM jest najlepszym rozwiązaniem dla branży logistycznej?

Branża logistyczna cechuje się wieloma skomplikowanymi procesami, do których należą, m.in. optymalizacja transportu, przeładunku i magazynowania towarów, a także kontakt z dostawcami i obsługa prawna sprzedaży. Z pewnością, mnogość etapów i procesów logistycznych, które wymagają nadzoru i odpowiedniego podejścia mogą znacznie spowolnić pracę, jeśli nie są one w prawidłowy sposób zarządzane.

System Mint Service Desk klasy ITSM został stworzony po to, aby usprawnić realizację procesów oraz uporządkować działania. Dzięki łatwej konfiguracji, osoby z branży logistycznej są w stanie obsługiwać wielu różnych dostawców oraz zarządzać wszystkimi umowami w jednym systemie. Wielofunkcyjność oprogramowania zapewnia kontrolę zasobów w obrębie firmy, prostą i ustandaryzowaną komunikację z klientami i dostawcami, automatyczną identyfikację zasobów IT w przedsiębiorstwie oraz sprawne monitorowanie realizacji poszczególnych zgłoszeń.

Które funkcje systemu ITSM są najbardziej przydatne w branży logistycznej?

Mint Service Desk ma za zadanie zapewnić zespołom z branży logistycznej wszystko, czego potrzebują do sprawnego zarządzania procesami. System klasy ITSM oferuje logistykom takie funkcje, jak:

  • Zarządzanie zasobami  

- możliwość przechowywania dowolnych kategorii danych,

- monitorowanie zasobów,

- wzbogaconą o elastyczne filtry i łatwą w obsłudze wyszukiwarkę,

- optymalizację procesów ITSM za pomocą bazy CMDB,

-możliwość powiązania zgłoszenia z Klientem oraz zasobem na poziomie firmy lub pojedynczego użytkownika.

  • Zarządzanie incydentami

- możliwość dostosowania zgłoszeń tak, aby jak najszybciej identyfikować incydenty i żądania obsługi,

- szeroką gamę atrybutów, które pozwalają tworzyć unikalne formularze do dokładnego i zwięzłego gromadzenia informacji,

- opcję tworzenia słowników dla spójnego rejestrowania zgłoszeń,

- tworzenie inteligentnych kolejek na podstawie kategoryzacji zgłoszeń,

- funkcję czatu na żywo.

  • Umowy SLA

- zaawansowane opcje zarządzania usługami i umowami o gwarantowanym poziomie świadczenia usług.

  • Automatyzację

- automatyczną identyfikację zasobów IT w firmie,

- natychmiastowy dostęp do pełnych i aktualnych danych,

-możliwość automatycznego wykrywania sieci.

Dowiedz się więcej o innych oferowanych przez nas funkcjach systemu do zarządzania zasobami.

Jakie funkcjonalności zapewnia system klasy ITSM?

ITSM wspiera obsługę kluczowych procesów w organizacji, które podnoszą poziom pracy sektora IT. Kluczem do sukcesu jest zorganizowana komunikacja z Klientami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi. Mint Service Desk pomaga usprawnić procesy takie, jak:  

- Centrum obsługi.

- Zarządzanie zasobami.

- Zarządzanie incydentami.

- Zarządzanie problemami.

- Umożliwianie zmian.

- Zarządzanie zgłoszeniami usług.

- Zarządzanie poziomami usług.

- Zarządzanie kategoriami usług.

- Zarządzanie konfiguracją usług.

- Zarządzanie wiedzą.

Co wyróżnia Mint Service Desk na tle innych systemów?

Obecnie, większość nowoczesnych platform jest dostępna tylko w modelu SaaS, który cechuje się udostępnianiem oprogramowania w chmurze. Na początku, model ten wydaje się interesujący, jednak w przypadku działalności na dużą skalę, konieczność ponoszenia miesięcznych kosztów staje się bardzo uciążliwa. Mint Service Desk jest certyfikowanym systemem klasy ITSM, który można pobrać i zainstalować w każdej chwili. Ponadto, wyróżnia się uporządkowanym i łatwym w obsłudze interfejsem użytkownika, który można w prosty sposób modyfikować i konfigurować bez konieczności kodowania lub programowania.

Aby dowiedzieć się więcej o Mint Service Desk i o tym, jak jego zróżnicowane możliwości mogą pomóc Twojemu przedsiębiorstwu, wejdź na stronę Naszego certyfikowanego systemu klasy ITSM.

‍

‍

‍

‍

‍

Tagi:
Mint Service Desk
asset management
WYRÓŻNIONE WPISY
ITSM
CMDB to za mało. MINT Service Desk + baramundi
Service Desk
Szukasz alternatywy dla OTRS? Poznaj Mint Service Desk — nowoczesne rozwiązanie gotowe na migrację!
Automatyzacja
Za dużo e-maili, za mało czasu? Jak przestać sortować e-maile i zacząć efektywnie zarządzać zgłoszeniami
ITSM
9 największych korzyści z oprogramowania do wsparcia Klienta
Service Desk
Zarządzanie incydentami a Service Desk: Jaka jest różnica?
ITSM
Co to jest XLA? (Experience Level Agreement)
Wersje
Mint Service Desk 3.3.2
TagI
AI
Free service desk
Gagets
ITIL
ITSM
Mint Service Desk
Travel
Use cases
Web Design
artificial intelligence
asset management
automation
business-intelligence
customer
excel london
iPhone
knowledge base
knowledge-management
news
problem management
reporting
service desk
service management
sits
tasks
tradeshow
web summit
zarzadzanie zasobami
zarzadzanie zgloszeniami
zarzadzanie zmiana
ŚLEDŹ NAS
Logo Twitter

Service Desk nowej generacji.

Nawigacja
CennikO NasBlog
Wsparcie i usługi
Zamów prezentacjęPolityka prywatnościRegulamin usługi NewsletteraEULA
Funkcjonalność
Zarządzanie zgłoszeniamiZarządzanie zasobami
Producent
OPGK Rzeszów S.A.
Geodetów 1
35-328 Rzeszów,
Polska
Kontakt
604 270 929sales@mintsd.com
© Mint Service Desk 2025