Spotkajmy się na SITS

The Service Desk & IT Support Show

Będziemy z Wami w ExCel London w terminie 11-12 Maja 2022 roku.

Zostaw swój e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać od nas informacje na temat promocji, zmian w aplikacji lub nadchodzących wydarzeń.

Udostępnienie adres e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie od OPGK Rzeszów S.A. informacji handlowych na wskazany adres elektroniczny. Zgodę możesz wycofać w każdej chwili, jednak wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Administratorem danych osobowych, przetwarzanych w związku z zapisaniem się do usługi Newsletter jest OPGK Rzeszów S.A. z siedzibą w Rzeszowie. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przesyłania Newslettera. Poza wycofaniem zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Ci prawo do dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Pełną treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w związku z korzystaniem z usługi Newsletter znajdziesz w załączniku nr 1 do Regulaminu.

Nie, dziękuję.
Dziękujemy! Od teraz subskrybujesz Mint Service Desk.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Link 1Link 2Link 3
Funkcje i produkty
Zarządzanie zgłoszeniamiZarządzanie reklamacjamiZarządzanie zasobamiZarządzanie dostawcamiService Desk z GISBaza wiedzyFormularze niestandardowe
Oferta
O firmie
O nas
Aktualności
BlogWersje i zmiany
KontaktZapytaj o ofertę
Opublikowano: 
24.4.2023 11:42

Mint Service Desk weźmie udział w The Service Desk & IT Support Show 2023

Wydarzenie odbędzie się w dniach 10-11 maja 2023 roku w ExCeL London gdzie spotkają się przedstawiciele firm z branży ITSM, ekspertów i specjalistów z całego świata.

‍

‍Czym jest The Service Desk & IT Support Show?

To wydarzenie daje możliwość spotkania wiodących dostawców ITSM i obiecujących start-upów, dzięki czemu firmy mają okazję odkryć najnowsze narzędzia i systemy. Wydarzenie zapewnia również udział w bezpłatnym programie edukacyjnym, podczas którego mówcy i eksperci w swojej dziedzinie będą omawiać tematy związane z ITSM. Uczestnicy będą mieli okazję poszerzyć swoją wiedzę na temat sztucznej inteligencji, automatyzacji, ITIL, zarządzania usługami przedsiębiorstw oraz wiele więcej. Wydarzenie daje możliwość wymiany doświadczeń, zdobycia nowej wiedzy oraz nawiązania wartościowych kontaktów biznesowych. SITS to świetna okazja dla przedsiębiorstw, aby zaprezentować swoje produkty i usługi, a także zobaczyć, jak konkurencja radzi sobie na rynku ITSM.

 

W tym roku The Service Desk & IT Support Show będzie również okazją dla Mint Service Desk aby zaprezentować swoje najnowsze rozwiązania i technologie z zakresu zarządzania usługami IT, takie jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, konfiguracją i wiedzą. Wszystkie osoby, które będą obecne na evencie w Londynie, zapraszamy na nasz stand na spotkanie ze specjalistami Mint Service Desk!

‍

Tagi:
excel london
Free service desk
Mint Service Desk
news
sits
service desk
Wyróżnione wpisy
Automatyzacja
AI On-Premises w Service Desk: bezpieczny standard automatyzacji pracy zespołów IT
ITSM
Raporty w Mint Service Desk – kompleksowy przewodnik po sprytnym zarządzaniu danymi IT
ITSM
Jak mierzyć satysfakcję użytkowników w ITSM?
ITSM
CMDB to za mało. MINT Service Desk + baramundi
Service Desk
Szukasz alternatywy dla OTRS? Poznaj Mint Service Desk — nowoczesne rozwiązanie gotowe na migrację!
Automatyzacja
Za dużo e-maili, za mało czasu? Jak przestać sortować e-maile i zacząć efektywnie zarządzać zgłoszeniami
ITSM
9 największych korzyści z oprogramowania do wsparcia Klienta
TagI
AI
Free service desk
Gagets
ITIL
ITSM
Mint Service Desk
Travel
Use cases
Web Design
artificial intelligence
asset management
automation
business-intelligence
customer
excel london
iPhone
knowledge base
knowledge-management
news
problem management
reporting
service desk
service management
sits
tasks
tradeshow
web summit
zarzadzanie zasobami
zarzadzanie zgloszeniami
zarzadzanie zmiana
Śledź nas
Logo Twitter
Nowoczesna platforma ITSM dla firm, które cenią porządek, czas i jakość obsługi.
Nawigacja
O firmieBlogOfertaProgram partnerskiKontakt
Funkcje i produkty
Moduł AIZarządzanie zgłoszeniamiZarządzanie reklamacjami
Zarządzanie zasobami
Zarządzanie dostawcami
Service Desk z GISBaza wiedzyFormularze niestandardoweMint Service Desk Cloud
Rozwiązania
Mint Service Desk CloudSygnalista
Wsparcie  prawne
DokumentacjaPolityka prywatnościRegulamin