Spotkajmy się na SITS

The Service Desk & IT Support Show

Będziemy z Wami w ExCel London w terminie 11-12 Maja 2022 roku.

Zostaw swój e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać od nas informacje na temat promocji, zmian w aplikacji lub nadchodzących wydarzeń.

Udostępnienie adres e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie od OPGK Rzeszów S.A. informacji handlowych na wskazany adres elektroniczny. Zgodę możesz wycofać w każdej chwili, jednak wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Administratorem danych osobowych, przetwarzanych w związku z zapisaniem się do usługi Newsletter jest OPGK Rzeszów S.A. z siedzibą w Rzeszowie. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przesyłania Newslettera. Poza wycofaniem zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Ci prawo do dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Pełną treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w związku z korzystaniem z usługi Newsletter znajdziesz w załączniku nr 1 do Regulaminu.

Nie, dziękuję.
Dziękujemy! Od teraz subskrybujesz Mint Service Desk.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Główna
Funkcjonalność
Zarządzanie zgłoszeniamiZarządzanie zasobamiZarządzanie reklamacjamiZarządzanie dystrybucjąZarządzanie usługamiZarządzanie kontraktamiZatwierdzanie zgłoszeń
OfertaDemoBlogKontakt
Mint Service Desk na The Service Desk & IT Support Show w Londynie
Opublikowano: 
4.5.2022 11:20

Mint Service Desk weźmie udział w The Service Desk & IT Support Show w Londynie

Czym jest The Service Desk & IT Support Show?

Wydarzenie to daje możliwość poznania wiodących dostawców ITSM oraz obiecujące start-upy, dzięki czemu firmy mają szansę odkryć produkty i systemy najnowszej generacji. Event zapewnia również wzięcie udziału w bezpłatnym programie edukacyjnym, w ramach którego prelegenci i eksperci w swojej dziedzinie będą poruszać tematy związane z ITSM. Uczestnicy będą mieć możliwość poszerzenia swojej wiedzy w zakresie Sztucznej Inteligencji, automatyzacji, ITIL, zarządzania usługami w przedsiębiorstwie i wiele więcej. W wydarzeniu weźmie udział ponad 60 firm zajmujących się ITSM, a jedna z nich będzie OPGK Software z systemem do zarzadzania zgłoszeniami Mint Service Desk.

Co obejmie program edukacyjny?

Program edukacyjny obejmie wystąpienia prelegentów i ekspertów w dziedzinie ITSM i będzie to jedyne tego typu bezpłatne wydarzenie w Europie. 11maja, w pierwszym dniu, uczestnicy wydarzenia będą mogli wziąć udział w seminariach o następujących tematach, wygłaszanych przez poniższe osoby:

1.    „Przestań ulepszać zły proces i zacznij dostarczać wartość” Tony Denford.

2.    „Rzeczywistość automatyzacji zarządzania usługami” Greg Charman.

3.    „Zarządzanie doświadczeniem: Jak używać, aby poprawić zarządzanie swoimi pracownikami” Neville Hughes i Mark Bewick.

4.    „Praca zdalna, wszędzie, przez cały czas: Jak pandemia wpłynęła na funkcje obsługi i wsparcia” Tom Bridge, Aaron Nihat.

5.    „ESM: Poznaj innowatorów” Patrick Bolger.

6.    „Nieprzerwane IT: Jak być niepowstrzymanym w zarządzaniu usługami” Simon Johnson.

7.    „Wskazówki dotyczące SIAM” Steve Morgan.

8.    „Zarządzanie strumieniem wartości i przyszłość ITSM” Stephen Walters.

9.    „Budowanie idealnego procesu zarządzania zmianą” Richard Josey.

10. „Przyszłość sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego w zarządzaniu usługami” Cees Bos.

11. „7 praktycznych wskazówek dotyczących pracy w zarzadzaniu doświadczeniem” Sami Kallio i Mark Butcher.

12. „Przywracanie operacji w metodyce DevOps” RobAkershoek.

13. „Mapowanie architektury technicznej – jej pozytywny wpływ na zarządzanie usługami” Johnny Stansfield i Steven Piercy.

14. „5 rzeczy, które musisz wiedzieć już teraz!” David Wright.

15. „Przepływ od pomysłów do działania” Paula Maattanen.

16. „Prostota jako usługa w czasach loT” Lars Martzareth i Simone Rothmund.

17. „Jak przestać źle rozumieć automatyzację” Kelvin Tegelaar.

18. „Uzyskaj więcej korzyści z CMDB, rozumiejąc swoje usługi” Milla Kuosmanen.

Z kolei w drugim dniu zostaną poruszone następujące tematy:

1.    „Matryca doskonałości świadczenia usług dla zespołów IT i dostawców usług biznesowych” Ashwin Ram.

2.    „Dlaczego optymalizacja usług ma kluczowe znaczenie dla Twojej wizji” Alexis Mackie i Andy Walsh.

3.    „Bycie w błędzie jest świetne” Annemarie Wolfrat.

4.    „Zaprojektowanie świetnej samoobsługi (lub plagiatu jest dobra rzeczą)” Steven Parker.

5.    „Zbuduj inteligentne i nowoczesne środowisko Service Desk” Satty Virdi.

6.    „Koniec z bohaterami: Przekształcenie Zarządzania Incydentami” Gary Ford.

7.    „Czy automatyzacja usług jest przyszłością ITSM?” Hila Lamm.

8.    „Raportowanie kosztów i wydajności usług bez comiesięcznych trudności” Andy Richardson.

9.    „Techniki dla działu obsługi opartego nadanych” James Stanger.

10.  „Problem z problemami” Robert Howe.

11. „Odporność – nowy imperatyw zarządzania usługami” Dean Clayton.

12. „Service Desk x.0 – Przygotowanie do następnej normalności” Dr Hendrik Witt.

13. „Od operacji IT do operacji AI – Twój impuls do cyfrowej transformacji” Dirk Eisenberg.

14. „Zbuduj swój CMDB (podczas gdy Sztuczna Inteligencja zajmuje się ciężkimi zadaniami!)” Aaron Perrot.

Cieszymy się, że nasz zespół Mint Service Desk będzie miał możliwość wzięcia udziału w tak interesującym wydarzeniu. Wszystkie osoby, które będą obecne na evencie w Londynie, zapraszamy na nasz stand na spotkanie ze specjalistami Mint Service Desk!

‍

Tagi:
Mint Service Desk
news
Travel
WYRÓŻNIONE WPISY
ITSM
CMDB to za mało. MINT Service Desk + baramundi
Service Desk
Szukasz alternatywy dla OTRS? Poznaj Mint Service Desk — nowoczesne rozwiązanie gotowe na migrację!
Automatyzacja
Za dużo e-maili, za mało czasu? Jak przestać sortować e-maile i zacząć efektywnie zarządzać zgłoszeniami
ITSM
9 największych korzyści z oprogramowania do wsparcia Klienta
Service Desk
Zarządzanie incydentami a Service Desk: Jaka jest różnica?
ITSM
Co to jest XLA? (Experience Level Agreement)
Wersje
Mint Service Desk 3.3.2
TagI
AI
Free service desk
Gagets
ITIL
ITSM
Mint Service Desk
Travel
Use cases
Web Design
artificial intelligence
asset management
automation
business-intelligence
customer
excel london
iPhone
knowledge base
knowledge-management
news
problem management
reporting
service desk
service management
sits
tasks
tradeshow
web summit
zarzadzanie zasobami
zarzadzanie zgloszeniami
zarzadzanie zmiana
ŚLEDŹ NAS
Logo Twitter

Service Desk nowej generacji.

Nawigacja
CennikO NasBlog
Wsparcie i usługi
Zamów prezentacjęPolityka prywatnościRegulamin usługi NewsletteraEULA
Funkcjonalność
Zarządzanie zgłoszeniamiZarządzanie zasobami
Producent
OPGK Rzeszów S.A.
Geodetów 1
35-328 Rzeszów,
Polska
Kontakt
604 270 929sales@mintsd.com
© Mint Service Desk 2025