Spotkajmy się na SITS

The Service Desk & IT Support Show

Będziemy z Wami w ExCel London w terminie 11-12 Maja 2022 roku.

Zostaw swój e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać od nas informacje na temat promocji, zmian w aplikacji lub nadchodzących wydarzeń.

Udostępnienie adres e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie od OPGK Rzeszów S.A. informacji handlowych na wskazany adres elektroniczny. Zgodę możesz wycofać w każdej chwili, jednak wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Administratorem danych osobowych, przetwarzanych w związku z zapisaniem się do usługi Newsletter jest OPGK Rzeszów S.A. z siedzibą w Rzeszowie. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przesyłania Newslettera. Poza wycofaniem zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Ci prawo do dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Pełną treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w związku z korzystaniem z usługi Newsletter znajdziesz w załączniku nr 1 do Regulaminu.

Nie, dziękuję.
Dziękujemy! Od teraz subskrybujesz Mint Service Desk.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Główna
Funkcjonalność
Zarządzanie zgłoszeniamiZarządzanie zasobamiZarządzanie reklamacjamiZarządzanie dystrybucjąZarządzanie usługamiZarządzanie kontraktamiZatwierdzanie zgłoszeń
OfertaDemoBlogKontakt
Opublikowano: 
14.5.2024 14:14

Jak zaimplementować proces zarządzania reklamacjami zgodny z ITSM?

Ale co oznacza implementacja? To więcej niż tylko przyjęcie zestawu wytycznych – to strategiczna przebudowa całego podejścia do rozwiązywania reklamacji. Zaczyna się od dokładnej oceny obecnych systemów i praktyk, wskazując obszary do poprawy i możliwości optymalizacji.

W Mint Service Desk intuicyjny interfejs pomaga zarządzać reklamacjami z odpowiednio przyznanymi uprawnieniami. Unikalny numer RMA umożliwia efektywne wyszukiwanie i rozwiązywanie reklamacji oraz możliwość śledzenia ich w czasie rzeczywistym. Stały dostęp do informacji o kolejce również pomoże zlokalizować aplikację. Jest jeszcze wiele więcej rozwiązań, które usprawniają zarządzanie reklamacjami.

A korzyści? Są nieograniczone. Implementując zarządzanie reklamacjami zgodne z ITSM, usprawnisz operacje, skrócisz czas rozwiązania problemów i ostatecznie zwiększysz satysfakcję klientów. Ponadto, dzięki proaktywnemu podejściu do rozwiązywania problemów, napotkasz cenne spostrzeżenia, które będą napędzać ciągłe doskonalenie w całej organizacji.

Więc dlaczego zadowalać się przeciętnością, kiedy możesz dążyć do doskonałości? Przyjmij implementację zgodną z ITSM i zrewolucjonizuj swój proces zarządzania reklamacjami już dziś. Nadszedł czas, aby podnieść poziom operacji, przekroczyć oczekiwania klientów i utorować drogę do trwałego sukcesu.

‍

Tagi:
reporting
service management
problem management
Mint Service Desk
WYRÓŻNIONE WPISY
ITSM
CMDB to za mało. MINT Service Desk + baramundi
Service Desk
Szukasz alternatywy dla OTRS? Poznaj Mint Service Desk — nowoczesne rozwiązanie gotowe na migrację!
Automatyzacja
Za dużo e-maili, za mało czasu? Jak przestać sortować e-maile i zacząć efektywnie zarządzać zgłoszeniami
ITSM
9 największych korzyści z oprogramowania do wsparcia Klienta
Service Desk
Zarządzanie incydentami a Service Desk: Jaka jest różnica?
ITSM
Co to jest XLA? (Experience Level Agreement)
Wersje
Mint Service Desk 3.3.2
TagI
AI
Free service desk
Gagets
ITIL
ITSM
Mint Service Desk
Travel
Use cases
Web Design
artificial intelligence
asset management
automation
business-intelligence
customer
excel london
iPhone
knowledge base
knowledge-management
news
problem management
reporting
service desk
service management
sits
tasks
tradeshow
web summit
zarzadzanie zasobami
zarzadzanie zgloszeniami
zarzadzanie zmiana
ŚLEDŹ NAS
Logo Twitter

Service Desk nowej generacji.

Nawigacja
CennikO NasBlog
Wsparcie i usługi
Zamów prezentacjęPolityka prywatnościRegulamin usługi NewsletteraEULA
Funkcjonalność
Zarządzanie zgłoszeniamiZarządzanie zasobami
Producent
OPGK Rzeszów S.A.
Geodetów 1
35-328 Rzeszów,
Polska
Kontakt
604 270 929sales@mintsd.com
© Mint Service Desk 2025