Spotkajmy się na SITS

The Service Desk & IT Support Show

Będziemy z Wami w ExCel London w terminie 11-12 Maja 2022 roku.

Zostaw swój e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać od nas informacje na temat promocji, zmian w aplikacji lub nadchodzących wydarzeń.

Udostępnienie adres e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie od OPGK Rzeszów S.A. informacji handlowych na wskazany adres elektroniczny. Zgodę możesz wycofać w każdej chwili, jednak wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Administratorem danych osobowych, przetwarzanych w związku z zapisaniem się do usługi Newsletter jest OPGK Rzeszów S.A. z siedzibą w Rzeszowie. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przesyłania Newslettera. Poza wycofaniem zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Ci prawo do dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Pełną treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w związku z korzystaniem z usługi Newsletter znajdziesz w załączniku nr 1 do Regulaminu.

Nie, dziękuję.
Dziękujemy! Od teraz subskrybujesz Mint Service Desk.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Główna
Funkcjonalność
Zarządzanie zgłoszeniamiZarządzanie zasobamiZarządzanie reklamacjamiZarządzanie dystrybucjąZarządzanie usługamiZarządzanie kontraktamiZatwierdzanie zgłoszeń
OfertaDemoBlogKontakt
Nowa wersja Mint Service Desk
Opublikowano: 
1.2.2022 13:45

Mint Service Desk 3.1.5.

Lista zmian

‍

Wersja 3.1.5

Dodano:

- Wiele typów statusów jednocześnie dla jednego żądania.

- Pola warunkowe - Ukryj funkcjonalność za flagami funkcji.

- Usuwanie filtrów “equals” poczty e-mail.

- Panel administracyjny do konfiguracji pól warunkowych.

- Dodanie biblioteki 'particle'  do podstrony z kluczem prywatnym.

Poprawki:

- Problem z relacjami pomiędzy zgłoszeniami.

- Naprawa problemów frontendowych w atrybutach warunkowych.

- Zmiana nazwy powiadomienia wyrzuca powiadomienie z konfiguracji.

Wersja 3.1.4

Dodano:

- Odświeżenie bez przeładowania strony na liście zgłoszeń.

Poprawki:

- Błąd 500 w stosunkach umownych.

- Błąd 500 podczas tworzenia raportu.

- Nieprawidłowa logika tworzenia raportu przez agenta.

Wersja 3.1.3

Poprawki:

- Przypisanie 10 agentów podczas tworzenia raportu.

- Brak automatycznej odpowiedzi po zamknięciu zgłoszenia.

- Nie można nic napisać po dodaniu emotikony.

- Firmy mogą zobaczyć nie swoje zgłoszenia.

Wersja 3.1.2

Dodano:

- Przygotowywanie definicji integracji zewnętrznej do synchronizacji LDAP i Azure AD.

- Logowanie SSO dla agentów.

Poprawki:

- Błędy przy wczytywaniu grup dla kontraktów.

- Problem z wybranymi pozycjami w szczegółach zgłoszenia.

- Zmniejszenie licznika zgłoszeń po przeczytaniu zgłoszenia.

Wersja 3.1.1

Dodano:

- Dodanie źródła użytkownika.

- Domyślna obsługa kategorii – ciąg dalszy.

Usunięto:

- Za dużo informacji podczas drukowania.

Poprawki:

- Błędy podczas dodawania danych do relacji.

- Nie można utworzyć nowego LDAP podczas dodawania informacji do mapowania grupowego.

- Błąd 500, gdy brakuje przydzielonych agentów w zasobach.

- Naprawienie licznika aktywności na nowym pasku bocznym i utworzenie sortowania aktywności odczytu.

- Dodanie załącznika wymaga edycji rozszerzeń.

- Wielokrotny wybór CF nie działa podczas tworzenia zasobu.

- Właściwość synchronizacji podczas tworzenia LDAP nie jest zapisywana.

- Wymagana walidacja LDAP.

Wersja 3.1.0

Dodano:

- Wprowadzenie atrybutów relacyjnych między podmiotami w polach niestandardowych.

- Dodanie rejestratora wyświetlającego dane przychodzące z LDAP.

- LDAP - Walidacja pola.

- Mapowanie pól Active Directory na pola użytkownika, a następnie użycie ich do przechowywania danych w polach niestandardowych biletu i/lub wyświetlania pól niestandardowych użytkownika w raportach i automatyzacji.

- Wprowadzenie niestandardowego pola dla SLA.

- Utwórz typ zgłoszenia <-> usługa <-> pola niestandardowe.

- Pole niestandardowe - wgrywanie załącznika wraz z określeniem parametrów takiego załącznika (maksymalny rozmiar, typy plików itp.).

- Formularz tworzenia zgłoszenia - modyfikacja widoczności pól formularza.

- Moduł automatyzacji.

- Wybór pól w druku QR Code.

- Mechanizm CRON do wyzwalania akcji z modułu automatyzacji.

- Budowa nowego układu strony logowania.

Poprawki:

- Nieaktywni użytkownicy po zalogowaniu po AzureAD.

- Błąd podczas tworzenia komponentów i zmiany ich typu.

- Pojawiające się błędy podczas tworzenia zgłoszenia i aktywacji automatyzacji.

- Pola niestandardowe typu załącznika nie są wyświetlane zgodnie z wymaganiami.

- Podczas wprowadzania profilu wyświetlany jest błąd związany z datą.

- Nie można zmienić nazwy typu kontraktu.

- Agent z uprawnieniami odczytu otrzymuje błąd 403 podczas notatek wewnętrznych.

- Błąd w trybie tworzenia i edycji zasobów.

- Podczas tworzenia zasobu przycisk zapisu nie jest wyświetlany.

- Problem z powiązaniem SLA z biletem.

- Klientowi wyświetla się błąd 403 do raportów.

- Błąd 500 w zgłoszeniach -> Pola niestandardowe.

- Brak przycisku zapisu podczas edycji CF w zasobach.

- Nieprawidłowa nazwa firmy w aktywach.

- Brakujące informacje o pod usłudze w usługach.

- Zasoby drukowania do PDF. Wartości ze słownika są wyświetlane jako GUID zamiast wartości wyświetlanej.

- Naprawianie gałęzi rc 3.1.0.

- Problemy z frontendem.

- Podpowiedzi dotyczące stanu.

- Brak tłumaczenia w ogłoszeniach.

- Zły wygląd podglądu.

- Bug w ankietach.

- Błąd podczas tworzenia relacji użytkownika w polach niestandardowych.

- Problem z "Usługami" podczas uruchamiania.

- Pola niestandardowe pokazują czerwone napisy.

- Widoczność w raportach.

- Pola niestandardowe w użytkownikach zamiast pól niestandardowych.

- Odblokuj zapis po przeniesieniu wartości ankiety lub atrybutu – sortowanie.

- Priorytety nie mają wpływu na SLA.

- Usługi zawsze w języku angielskim.

- Błąd w powiadomieniach.

- Spędzony czas, literówka.

- Błąd podczas tworzenia nowej umowy.

- Podgląd w tle daje zły wynik.

- Wyjątki kalendarza nie działają.

- Typ biletu i priorytety nie rozwijają się poprawnie.

- Pozycja jest usuwana z logów, jeśli płatne usługi są wyłączone.

- Nie można kliknąć logo na małym ekranie.

- Stały ekran ładowania po przesłaniu artykułu.

- Domyślne grupy błędów z frontendu.

- Typ umowy jest wymagany podczas dodawania nowej umowy, nie można go wybrać w menu.

- Naprawa tworzenia kontraktów.

- Błąd podczas dodawania kolumn w widoku listy zgłoszeń.

- Awarie przycisku Zapisz w Ustawieniach ogólnych.

- Błąd podczas tworzenia nowej usługi.

- Naprawiono wyświetlanie logo w zakładce „Podgląd w tle” w ustawieniach administratora.

- Pusta przestrzeń pod filtrami na pulpicie.

- Zablokowanie po dezaktywacji konta.

- Błąd 500 w automatyzacji.

- Uwierzytelnianie MintSD i OpenID.

- Błąd 500 przy tworzeniu biletu z polami niestandardowymi.

- Błędy 500 i 404 podczas tworzenia zgłoszenia.

- Nieodpowiedni użytkownik może tworzyć raporty.

- Wartości CF są usuwane.

- Błąd przypisania nowego użytkownika firmy.

- Błędy podczas usuwania powiadomienia.

- Błąd 404 podczas usuwania załącznika.

- Automatyzacja - błąd podczas wywoływania nagłówka, wielokrotne zmiany właściwości.

- Zmiana tłumaczenia na pulpicie.

- Błąd 403 w funkcji śledzenia czasu.

- Błąd 403 przy próbie wejścia do automatyzacji, Facebooka, timetrackingu.

- Błąd 400 w typie kontraktu podczas wprowadzania słownika lub wyrażenia regularnego.

- Brak logo na ekranie logowania.

- Automatyzacja - niewidoczne dzienniki w panelu administracyjnym.

- Błąd w migracji usługi aktywów.

- Zabroniony wyjątek podczas przetwarzania poczty na bilet.

- Błąd 500 po dodaniu Przypomnienia Oczekującego.

- Błąd 400 przy zmianie loginu na istniejący.

- Nazwa słownika jest za długa.

- Błąd frontendu, gdy nazwa kolejki jest za długa.

- Problemy z automatyzacją.

- Błąd w konsoli podczas tworzenia zasobu bez agentów i firmy.

-  Błąd 400 podczas tworzenia zasobu bez edycji kategorii zasobu.

- Relacja aktywów przesuwa się w niewłaściwe miejsce.

- Błąd podczas edycji API.

- Nieprawidłowe przekierowanie nowego biletu w przypadku braku paska bocznego.

‍

Tagi:
news
Mint Service Desk
service management
service desk
WYRÓŻNIONE WPISY
ITSM
CMDB to za mało. MINT Service Desk + baramundi
Service Desk
Szukasz alternatywy dla OTRS? Poznaj Mint Service Desk — nowoczesne rozwiązanie gotowe na migrację!
Automatyzacja
Za dużo e-maili, za mało czasu? Jak przestać sortować e-maile i zacząć efektywnie zarządzać zgłoszeniami
ITSM
9 największych korzyści z oprogramowania do wsparcia Klienta
Service Desk
Zarządzanie incydentami a Service Desk: Jaka jest różnica?
ITSM
Co to jest XLA? (Experience Level Agreement)
Wersje
Mint Service Desk 3.3.2
TagI
AI
Free service desk
Gagets
ITIL
ITSM
Mint Service Desk
Travel
Use cases
Web Design
artificial intelligence
asset management
automation
business-intelligence
customer
excel london
iPhone
knowledge base
knowledge-management
news
problem management
reporting
service desk
service management
sits
tasks
tradeshow
web summit
zarzadzanie zasobami
zarzadzanie zgloszeniami
zarzadzanie zmiana
ŚLEDŹ NAS
Logo Twitter

Service Desk nowej generacji.

Nawigacja
CennikO NasBlog
Wsparcie i usługi
Zamów prezentacjęPolityka prywatnościRegulamin usługi NewsletteraEULA
Funkcjonalność
Zarządzanie zgłoszeniamiZarządzanie zasobami
Producent
OPGK Rzeszów S.A.
Geodetów 1
35-328 Rzeszów,
Polska
Kontakt
604 270 929sales@mintsd.com
© Mint Service Desk 2025