Spotkajmy się na SITS

The Service Desk & IT Support Show

Będziemy z Wami w ExCel London w terminie 11-12 Maja 2022 roku.

Zostaw swój e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać od nas informacje na temat promocji, zmian w aplikacji lub nadchodzących wydarzeń.

Udostępnienie adres e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie od OPGK Rzeszów S.A. informacji handlowych na wskazany adres elektroniczny. Zgodę możesz wycofać w każdej chwili, jednak wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Administratorem danych osobowych, przetwarzanych w związku z zapisaniem się do usługi Newsletter jest OPGK Rzeszów S.A. z siedzibą w Rzeszowie. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przesyłania Newslettera. Poza wycofaniem zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Ci prawo do dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Pełną treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w związku z korzystaniem z usługi Newsletter znajdziesz w załączniku nr 1 do Regulaminu.

Nie, dziękuję.
Dziękujemy! Od teraz subskrybujesz Mint Service Desk.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Główna
Funkcjonalność
Zarządzanie zgłoszeniamiZarządzanie zasobamiZarządzanie reklamacjamiZarządzanie dystrybucjąZarządzanie usługamiZarządzanie kontraktamiZatwierdzanie zgłoszeń
OfertaDemoBlogKontakt
Mint Service Desk 3.2.13
Opublikowano: 
16.8.2022 13:59

Mint Service Desk 3.2.13

Lista zmian

Wersja 3.2.9

Dodano:

- Umożliwienie wklejania listy maili po średniku i przecinku.

- Prezentacja rozbudowanego ostatniego artykułu w zgłoszeniu.

- Przywrócenie oryginalnych rozmiarów obrazów.

- Rozszerzenie do wykrywania rozmiaru obrazu.

‍

Zmieniono:

- Ustawienie domyślnego czasu na 00:00 w przypadku braku zdefiniowania daty i czasu.

‍

Poprawki:

- Brak możliwości usunięcia pola niestandardowego typu "pool".

- Sortowanie błędów na pulpicie.

- Nieoczekiwane zapytanie przy zmianie paginacji.

- Błąd podczas wyszukiwania konta e-mail.

- Błąd podczas ustalania ograniczeń grupowych przez usługi.

- Błąd wyświetlania w opcjach tworzenia usługi w kontraktach.

- Słabo widoczne napisy skrzynki pocztowej podczas tworzenia konta e-mail.

- Błąd w kontraktach - dwie puste grupy.

- Wartości Login i Email znikają z profilu użytkownika.

‍
Wersja 3.2.10

Dodano:
- Opis kolumny w ustawieniach.
- Możliwość ukrycia kodu QR z zasobu.

- Opcję wyświetlenia numeru telefonu Klienta, aby zobaczyć szczegóły.

- Kolumnę z informacją, do której firmy przypisany jest Klient.
- Pole wyboru pozwalające wyświetlić wszystkie zgłoszenia przypisane do zalogowanego użytkownika.

‍

Zmieniono:
- Powrót do poprzedniego widoku wyświetlania powiadomień. Po przeczytaniu powiadomienia pozostaje ono w tym samym miejscu i nie schodzi w dół.

‍

Poprawki:
- Błąd przy zmianie motywu z ciemnego na szary. Pozostałości czarnego motywu.
- Wygląd elementu wartości w konfiguracji. Nieprawidłowe szare tło.

- Nieprawidłowe tło dla pinu zgłoszenia- formatowanie numeru zgłoszenia.

- Nakładające się litery w powiadomieniach systemowych w pasku bocznym.

- Zmiana koloru przycisków na ciemnym motywie w zgłoszeniu.
- Nieprawidłowe kolory w czarnym motywie Minta.

- Wybór rozmiaru tabeli powoduje błąd.

- Widok na DateScope wyświetla się nieprawidłowo.

- Śledzenie czasu - przewijanie znajduje się w niewłaściwym miejscu.

- Nieprawidłowy wygląd daty w polach niestandardowych przy wyłączonej opcji "Brak czasu".

- Nakładające się edytory tekstu.

- Nieprawidłowy wygląd powiadomień po rozwinięciu.

- Nie można edytować Klienta - błąd 403.

- Powiększona czcionka przekazywanej wiadomości w widoku tabelarycznym w podglądzie zgłoszenia.

- Nieskończona wysokość nowego okna roli.

- Zacinanie się Minta podczas wstawiania emoji.

- Nieprawidłowe ustawienie roli administratora przy pierwszym uruchomieniu Minta.

- Automatyzacja - przy wyborze "ticket.attribute_dictionary_value" pojawia się błąd.

‍
Wersja 3.2.11

Dodano:
- Możliwość pokazania całego tekstu w polu z typem Text Area.

- Możliwość utworzenia filtru w powiadomieniu odnoszącego się do firm.

- Pole wyboru "czy ukryty" do pola niestandardowego.

- Rozszerzenie limitu rozmiaru załącznika w ustawieniach administratora.

- Łączną liczbę zgłoszeń w widoku firmy.

- Możliwość monitorowania usług.

- Możliwość skonfigurowania rozszerzenia przesyłanych plików do Minta.

- Historię wywołanych akcji w Automatyzacji.

‍

Zmieniono:
- Kolor przewijania w czarnym Mint od szarego do miętowego.

- Przycisk "Anuluj" zastąpiono przyciskiem "Zamknij" w akcjach zbiorczych.

- Domyślny rozmiar prawej sekcji w zgłoszeniu.

- Zawiadomienia - poprawa wyglądu.


Poprawki:
- Komunikaty e-mail nie są zatwierdzane przez klawisz TAB.

- Błędy w sekcji "Informacje o Kliencie" w zgłoszeniu.

- Brak podstawowych filtrów w widoku Automatyzacji.

- Brak możliwości dodania załącznika w zgłoszeniu.

- Wychodzący poza pole tekst w sekcji Pola niestandardowe (w prawej części) dla powiadomień.

- Błędny wygląd bazy wiedzy z dużą ilością znaków.

- Zła stylizacja szablonu, nieprawidłowe polskie tłumaczenie.

- Brak możliwości usunięcia wartości podczas edycji w sekcji Słownika.

- Błąd wyskakujący przy otwieraniu zasobu.

- Porozrzucane informacje w szczegółach zgłoszenia.

- Błąd przy próbie utworzenia umowy.
- Nieprawidłowo przewijający się Monitoring i logger po filtrowaniu.

- Występujące puste miejsca zamiast zdjęć w sekcji PDF.

- Błędna stylizacja załącznika na podglądzie/edytorze.

- Nie można nic napisać po dodaniu emotikony.

- Brak możliwości ustawienia powiadomień w profilu Agenta i Klienta.

- Nieprawidłowe wyszukiwanie podpisu.

- Białe strony w szablonach na ciemnym motywie.

- Nieestetycznie wyglądająca kategoria w bazie wiedzy ze względu na zbyt dużą ilością znaków.

- Błędna stylizacja select-all w panelu administracyjnym.

- Zbyt duża ilość widgetów nie pozwalająca na usunięcie i przeniesienie poniżej.

- Zmniejszające się podczas wpisywania wartości pola tekstowe w edycji profilu użytkownika.

- Brak możliwości zmiany tytułu zgłoszenia przy długiej nazwie.

- Problem w szablonach dokumentów - niektóre docx nie załączają się.

‍
Wersja 3.2.12

‍ Dodano:
- Usprawnienie mechanizmu "Aktualizuj SLA".

- Ustawienie pozwalające na określenie typu relacji zgłoszenie - zgłoszenie oraz zgłoszenie - zasób.

- Możliwość ustawienia domyślnego typu zgłoszenia oraz ukrycia selektora ticketType.

- Usługi do konfiguracji bazy wiedzy.

- Słowniki złożone - zablokowanie możliwości "złap i opuść".

- Opcję dla pól niestandardowych - grupa powinna być rozwijana od razu.

- Poprawę wyglądu pulpitu - optymalizacja zapytań na wyszukiwarkach zgłoszeń.

‍

Zmieniono:
- Rozszerzono przeglądanie umów o możliwości sortowania i wyszukiwania.

- Dodano usprawnienia w parowaniu wiadomości e-mail.

- Rozszerzono konfigurację formularza tworzenia zgłoszeń w ustawieniach Administratora o pola wymagań.

‍

Poprawki:
- Wygląd słowników.

- Niedziałające Placeholdery miejsc w tytule.

- Błąd wysyłania wiadomości e-mail w opcji tworzenia zapytania.

- Niedziałające pole wyboru dla typu daty.

- Nieprawidłowe wyświetlanie tabeli User tickets - została ona przesunięta o jedno pole.

- Poprawa wyglądu aktywności - zawartość powiadomień wychodzi poza kontener.
- Usunięcie html z tytułu wiadomości e-mail.

- Poprawa atrybutu pola wyboru - podczas widoku zakładki na szczegółach zgłoszenia, atrybut pole wyboru ma ustawione na początku przypisanie wartości, co automatycznie generuje zmianę.

- Błąd z całkowitą liczbą zgłoszeń - nieprawidłowo wyświetlana liczba zgłoszeń ustawionych przez użytkownika.

- Błąd 500 przy dodawaniu atrybutu podrzędnego.

- Tworzenie filtra - poprawa wyglądu.

- Podgląd tła źle umieszczony podczas ustawiania logo.

- Ustawienia w administracji - błąd 500 przy włączonym śledzeniu czasu.

- Zbyt długie powiadomienie ucinające treść.

- Problemy z frontem w zgłoszeniu: podgląd utworzonej wiadomości w zgłoszeniu- podgląd jest zbyt mały

- Wyświetlanie niezdefiniowanych danych w konsoli przy zmianie statusu, typu zgłoszenia itp.

- Zmiana statusu na InProgress nie jest wyświetlana.

- Błędnie umieszczone pole do usuwania widgetów.

- Niedziałające wyszukiwanie szablonów dokumentów i konfiguracji.

- Ucinana etykieta narzędziowa w bazie wiedzy.

‍
Wersja 3.2.13

Dodano:
- Nowa rola Mint - administrator tylko do odczytu.

- Nowy status i czas SLA.

- Kafelek użytkownika do menadżera logowania.

- Przeładowanie na żywo na widgetach.

- Ikony do wstawiania podpisu i szablonu, ankiety, załączniki - tworzenie zgłoszenia z jednoczesnym wysłaniem maila.

- Rozwijanie pola niestandardowego, gdy są niewypełnione pola wymagane.

- Wyświetlanie i możliwość filtrowania po typie umowy w tabeli umów.

- Rozbudowa raportów o dodatkowe pola SLA.

- Pole niestandardowe - po zaznaczeniu staje się ukryte, szare i odznaczone pole “wymagane”.

- Możliwość wyboru adresów e-mail za pomocą strzałek.

- Wprowadzenie do liczby rzeczywistej - ile cyfr po przecinku powinna posiadać liczba rzeczywista.

- Określenie kolejności w filtrach wiadomości.

- Możliwość wyświetlania i sortowania według daty utworzenia w tabeli SLA.

- Rozbudowano mechanizm "Aktualizuj SLA".

- Rolę umożliwiającą Agentowi dostęp do zarządzania firmami.

- Nowe pole w powiadomieniach, które będzie określało odbiorców po firmie.


‍

Zmieniono:
- Wyszukiwanie firm i użytkowników.

- Wolno działającą wyszukiwarkę podczas tworzenia zapytań.

‍

Poprawki:
- Naprawa automatyzacji bez modelu artykułu.

- Błąd podczas wprowadzania SLA w ustawieniach firmy.

- Nieperawidłowy wygląd atrybutu geolokalizacji.

- Różne rozmiary tabeli "Zgłoszenia użytkowników".

- Rozdzielony widok tabeli z umowami.

- Problem z priorytetami - podczas tworzenia zgłoszenia przed wyborem usługi możliwy jest wybór priorytetu, który po wybraniu usługi znika.

- Błąd przy zmianie statusu.

- Akcja niedozwolona na pulpicie.

- Błąd przy wciskaniu entera podczas wpisywania tytułu.

- Powielanie firm podczas zapisywania nowoutworzonej firmy.

- Błąd podczas edycji parametrów SLA.

- Błąd przy usuwaniu parametrów SLA.

- Pole wyboru "Włącz dla wszystkich firm" w umowach nie działa.

- Niedziałające powiadomienie - zmiana odbiorcy.
- Obszar tekstowy na widoku grupy po edycji nie pozwala zapisać zmian.

- Nagłówek "prawda" przy dodawaniu ankiety.

- Trzeba dwukrotnie nacisnąć strzałkę, aby wyświetlić szczegóły zgłoszenia.

- W logach brakuje dwóch usług - Użytkownicy i Narzędzia systemowe.

- Agent może stworzyć Klienta i nadać mu prawa Administratora.

- Domyślny zasób wymagany przy tworzeniu zgłoszenia na świeżej instalacji Minta.

- Brak usługi i priorytetu w snippetach.

- Klient posiadający prawa nie może edytować zasobu.

- Widok pulpitu nawigacyjnego zgłoszeń - nie można rozwinąć ostatniej kolumny.

- Podświetlenie na pasku bocznym i na pulpicie raportów w tym samym czasie.

- Niedziałający subskrybowany odbiorca.

- Puste pola i brak tłumaczenia pól w konfiguracji formularza tworzenia zgłoszenia dla roli Recenzenta po czystej instalacji.

- Błędy w polach niestandardowych dotyczące pola o typie "pool".

‍

Tagi:
zarzadzanie zasobami
zarzadzanie zgloszeniami
Mint Service Desk
service desk
ITSM
WYRÓŻNIONE WPISY
ITSM
CMDB to za mało. MINT Service Desk + baramundi
Service Desk
Szukasz alternatywy dla OTRS? Poznaj Mint Service Desk — nowoczesne rozwiązanie gotowe na migrację!
Automatyzacja
Za dużo e-maili, za mało czasu? Jak przestać sortować e-maile i zacząć efektywnie zarządzać zgłoszeniami
ITSM
9 największych korzyści z oprogramowania do wsparcia Klienta
Service Desk
Zarządzanie incydentami a Service Desk: Jaka jest różnica?
ITSM
Co to jest XLA? (Experience Level Agreement)
Wersje
Mint Service Desk 3.3.2
TagI
AI
Free service desk
Gagets
ITIL
ITSM
Mint Service Desk
Travel
Use cases
Web Design
artificial intelligence
asset management
automation
business-intelligence
customer
excel london
iPhone
knowledge base
knowledge-management
news
problem management
reporting
service desk
service management
sits
tasks
tradeshow
web summit
zarzadzanie zasobami
zarzadzanie zgloszeniami
zarzadzanie zmiana
ŚLEDŹ NAS
Logo Twitter

Service Desk nowej generacji.

Nawigacja
CennikO NasBlog
Wsparcie i usługi
Zamów prezentacjęPolityka prywatnościRegulamin usługi NewsletteraEULA
Funkcjonalność
Zarządzanie zgłoszeniamiZarządzanie zasobami
Producent
OPGK Rzeszów S.A.
Geodetów 1
35-328 Rzeszów,
Polska
Kontakt
604 270 929sales@mintsd.com
© Mint Service Desk 2025