Spotkajmy się na SITS

The Service Desk & IT Support Show

Będziemy z Wami w ExCel London w terminie 11-12 Maja 2022 roku.

Zostaw swój e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać od nas informacje na temat promocji, zmian w aplikacji lub nadchodzących wydarzeń.

Udostępnienie adres e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie od OPGK Rzeszów S.A. informacji handlowych na wskazany adres elektroniczny. Zgodę możesz wycofać w każdej chwili, jednak wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Administratorem danych osobowych, przetwarzanych w związku z zapisaniem się do usługi Newsletter jest OPGK Rzeszów S.A. z siedzibą w Rzeszowie. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przesyłania Newslettera. Poza wycofaniem zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Ci prawo do dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Pełną treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w związku z korzystaniem z usługi Newsletter znajdziesz w załączniku nr 1 do Regulaminu.

Nie, dziękuję.
Dziękujemy! Od teraz subskrybujesz Mint Service Desk.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Główna
Funkcjonalność
Zarządzanie zgłoszeniamiZarządzanie zasobamiZarządzanie reklamacjamiZarządzanie dystrybucjąZarządzanie usługamiZarządzanie kontraktamiZatwierdzanie zgłoszeń
OfertaDemoBlogKontakt
Mint Service Desk 3.2.14
Opublikowano: 
8.11.2022 14:17

Mint Service Desk 3.2.14

Lista zmian

‍

Dodano:

- Przepływ statusów - wyznaczenie z jakiego statusu można przejść na dany status.

- Możliwość usunięcia opcji “Zarejestruj się” i “Zapomniałem hasła” z ekranu logowania.

- Optymalizacja wyszukiwania wiadomości e-mail.

- Informacja o nadawcy wiadomości na górze artykułu.

- Kolumna na dashboardzie z nadawcą wiadomości e-mail.

- DW i UDW do tworzenia wiadomości e-mail.

- Metadane do przekazanych wiadomości.

- Umożliwienie rozwinięcia listy adresatów z grupy kontaktów.

- Prezentacja daty wysłania/pobrania wiadomości ze skrzynki e-mail (zamiast daty utworzenia zgłoszenia).

- Rozszerzenie wyszukiwania maili o wpisanie nazwiska lub imienia.

- Ustawienie na użytkownika, gdzie użytkownik wybiera jaki domyślny widok (czat, zakładka) ma po wejściu do biletu.

- "ticket.attribute_dictionary_value" do filtrów powiadomień.

- Data ostatniej modyfikacji użytkownika.

- Automatyzacja - filtrowanie po dwóch polach niestandardowych (ticket.first_attribute_dictionary_value i ticket.second_attribute_dictionary_value)

Zmienione:

- Umożliwienie ręcznej zmiany rozmiaru okna WYSWIG w podglądzie zgłoszenia.

- Zmiana nazwy przycisku utwórz zgłoszenie na utwórz/wyślij w zależności od kanału.

- Powolne ładowanie filtrów (wyborów) na pulpicie agenta.

- Optymalizacja powiadomień.

- Domyślne zachowanie po wejściu w pisanie odpowiedzi na "odpowiedz wszystkim" - ustawienie w panelu administratora.

Bugfix:

- Edycja podpisów nie działa w administracji.

- Błąd w konsoli przy wprowadzaniu szczegółów zgłoszenia.

- Podczas wchodzenia na pulpit administratora, na samym dole wyskakuje ładowanie.

- Brak guida w podpisach.

- Błąd w konsoli 'hideTicketViewLayout' przy wejściu na profil.

- Powiadomienie nie działa - Zmiana odbiorcy

- Poprawiona wydajność "Subscribed Receiver".

- Pole niestandardowe "Subscribed Receiver" nie działa tak jak powinno.

- Poprawki błędów przy edycji i dodawaniu nowych raportów.

- Artykuły nie wychodzą przez email.

- Rozwijane menu w podpisach nie jest na wierzchu.

- Możliwość przełączania paska bocznego w panelu administracyjnym.

- Po przewinięciu, kliknięcie w logo na nowym pasku bocznym nie otwiera nowej karty z dashboardem.

- Błąd 403 przy próbie dodania podpisu.

- Błąd przy rozwijaniu pól raportu.

- Ogłoszenia - źle wyglądające pole typu radio i role.reviewer.

- Domyślna kursywa przy pisaniu odpowiedzi Agenta/Klienta.

- Automatyzacja - znikające usługi po zapisaniu.

- Automatyzacja - niewyświetlające się priorytety.

- Na małym ekranie ucina pasek boczny.

- Przy wpisywaniu adresu e-mail z listy rozwijanej usuwany jest temat i opis zgłoszenia.

- Suma zgłoszeń- nieprawidłowa liczba zgłoszeń.

- Zmniejszenie czcionki nagłówków tabel dynamicznych.

- Statusy - przy braku statusów nie ma przycisku "Dodaj".

‍

Tagi:
news
Mint Service Desk
service desk
zarzadzanie zgloszeniami
zarzadzanie zasobami
WYRÓŻNIONE WPISY
ITSM
CMDB to za mało. MINT Service Desk + baramundi
Service Desk
Szukasz alternatywy dla OTRS? Poznaj Mint Service Desk — nowoczesne rozwiązanie gotowe na migrację!
Automatyzacja
Za dużo e-maili, za mało czasu? Jak przestać sortować e-maile i zacząć efektywnie zarządzać zgłoszeniami
ITSM
9 największych korzyści z oprogramowania do wsparcia Klienta
Service Desk
Zarządzanie incydentami a Service Desk: Jaka jest różnica?
ITSM
Co to jest XLA? (Experience Level Agreement)
Wersje
Mint Service Desk 3.3.2
TagI
AI
Free service desk
Gagets
ITIL
ITSM
Mint Service Desk
Travel
Use cases
Web Design
artificial intelligence
asset management
automation
business-intelligence
customer
excel london
iPhone
knowledge base
knowledge-management
news
problem management
reporting
service desk
service management
sits
tasks
tradeshow
web summit
zarzadzanie zasobami
zarzadzanie zgloszeniami
zarzadzanie zmiana
ŚLEDŹ NAS
Logo Twitter

Service Desk nowej generacji.

Nawigacja
CennikO NasBlog
Wsparcie i usługi
Zamów prezentacjęPolityka prywatnościRegulamin usługi NewsletteraEULA
Funkcjonalność
Zarządzanie zgłoszeniamiZarządzanie zasobami
Producent
OPGK Rzeszów S.A.
Geodetów 1
35-328 Rzeszów,
Polska
Kontakt
604 270 929sales@mintsd.com
© Mint Service Desk 2025