Spotkajmy się na SITS

The Service Desk & IT Support Show

Będziemy z Wami w ExCel London w terminie 11-12 Maja 2022 roku.

Zostaw swój e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać od nas informacje na temat promocji, zmian w aplikacji lub nadchodzących wydarzeń.

Udostępnienie adres e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie od OPGK Rzeszów S.A. informacji handlowych na wskazany adres elektroniczny. Zgodę możesz wycofać w każdej chwili, jednak wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Administratorem danych osobowych, przetwarzanych w związku z zapisaniem się do usługi Newsletter jest OPGK Rzeszów S.A. z siedzibą w Rzeszowie. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przesyłania Newslettera. Poza wycofaniem zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Ci prawo do dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Pełną treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w związku z korzystaniem z usługi Newsletter znajdziesz w załączniku nr 1 do Regulaminu.

Nie, dziękuję.
Dziękujemy! Od teraz subskrybujesz Mint Service Desk.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Główna
Funkcjonalność
Zarządzanie zgłoszeniamiZarządzanie zasobamiZarządzanie reklamacjamiZarządzanie dystrybucjąZarządzanie usługamiZarządzanie kontraktamiZatwierdzanie zgłoszeń
OfertaDemoBlogKontakt
Mint Service Desk 3.2.15
Opublikowano: 
16.11.2022 15:42

Mint Service Desk 3.2.15

Lista zmian

‍

Dodano:

Pole "X" w wyszukiwarce na pulpicie, które służy do wyczyszczenia pola wyszukiwania.

Możliwość konfiguracji filtrowania zmiany statusu w zadaniach automatycznych.

Profil użytkownika - możliwość wyboru preferowanej/domyślnej kolejki i typu zgłoszenia podczas tworzenia nowego zgłoszenia/emaila.

"Zresetuj czas po ponownym otworzeniu zgłoszenia" opcja, która będzie liczyć SLA od nowa po ponownym otwarciu zgłoszenia.

Ekran tworzenia zgłoszenia - możliwa konfiguracja zmiany kolejności zakładek Ticket/E-mail.

Kopiowanie załączników podczas dziedziczenia wartości z istniejącego artykułu. W przypadku tworzenia zgłoszenia z artykułu, w którym znajdują się jakieś załączniki, zostaną one dołączone do nowego zgłoszenia.

Zablokowanie możliwości zamykania zgłoszeń relacyjnych po zamknięciu podzadania.

Podpis agenta podczas tworzenia nowego zgłoszenia.

Wyświetlanie relacji w szczegółach zgłoszenia

Zduplikowano przyciski: odpowiedź, odpowiedź do wszystkich oraz przekaż na podglądzie zgłoszenia.

Domyślne zachowanie kliknięcia na odpowiedź.

Opcja "Automatyczna zmiana przypisania po odpowiedzi" w panelu administracyjnym, która pozwala na automatyczne przypisanie agenta do zgłoszenia po udzieleniu odpowiedzi.

Ustawienie w administracji - używaj/nie używaj zasobów w systemie - wtedy z portalu klienta i widoku agenta znikają ikony dla zasobówi moich zasobów.

Możliwość pobierania wiadomości z folderu innego niż inbox w GraphAPI.

Wyświetlanie czasu SLA w innym formacie (dni, godziny, minuty, sekundy, zamiast tylko godzin, minut i sekund).

Wymuś eskalację, która polega na tym, że klient po pewnym czasie może upomnieć się o eskalację swojego żądania.

‍

Zmieniono:

Rozbudowa nowej zakładki zgłoszeń o relacje ze zgłoszeniami.

Poprawienie frontu w modalach.

‍

Bugfix:

Kanał Facebook wyświetla się, gdy dostęp do facebooka jest wyłączony.

Nie wyświetlają się sygnatury i grupy kontaktów.

Nie działa edycja podpisu na adminie.

Nie można zapisać zmian po edycji umowy.

Powiadomienie na Ticket.Subscibed,Receiver nie łączy odpowiedzi ze zgłoszeniem.

SLA nie pojawia się w powiadomieniach.

Nie działa Enter na wyszukiwarce.

Nieprawidłowe wyświetlanie parametrów SLA w podglądzie umowy.

Błąd podczas edycji konfiguracji LDAP.

Powiadomienia wychodzą poza ekran.

Źle wyglądający front end na podglądzie zasobów.

Błędy w konsoli na pasku bocznym.

Enter na pulpicie nie działa po "@".

Role Użytkowników - wyrzuca błędy w konsoli.

"Undefined" podczas odpowiadania na Autoodpowiedź.

Nieprawidłowo działające "Filtruj według" na dashboardzie.

Brak placeholderów podczas tworzenia zgłoszenia przez Email.

Złe wyświetlanie modali w akcjach zbiorczych.

Błędy w ustawieniach zasobów.

Załącznik typu .msg nie przechodzi do MINTa przez wiadomość e-mail.

Nie uwzględnia PendingAutoClose w polskim statusie.

Podczas tworzenia wniosku poprzez "Email Request" ustawiany jest niewłaściwy kanał.

Nie można utworzyć notatek wewnętrznych i portalu klienta - błąd 400.

Niedziałające informacje o użytkowniku w widoku tabelarycznym.

Zły wygląd podglądu zgłoszenia, przy zmniejszaniu ekranu.

Źle wyglądająca ilość powiadomień.

Nie można zmienić języka na adminie.

Błąd 500 przy próbie usunięcia umowy z firmy.

Odrzuć wersję roboczą - nie usuwa tytułu.

Nie działa eksport zgłoszenia do PDF.

Naprawa modalu przy zamykaniu zgłoszeń.

Nieprawidłowe wyświetlanie słowników w raporcie.

Przy zmianie typu zgłoszeń grupy, zakładki pozostają w widoku.

Funkcja przekaż umieszcza maila w polu TO.

Wielokrotne ponowne otwarcie zgłoszenia.

Problem z notatkami wewnętrznymi - pojawianie się zbędnych danych.

Wyświetlanie "LDAP" małymi literami.

‍

Tagi:
Free service desk
Mint Service Desk
news
WYRÓŻNIONE WPISY
ITSM
CMDB to za mało. MINT Service Desk + baramundi
Service Desk
Szukasz alternatywy dla OTRS? Poznaj Mint Service Desk — nowoczesne rozwiązanie gotowe na migrację!
Automatyzacja
Za dużo e-maili, za mało czasu? Jak przestać sortować e-maile i zacząć efektywnie zarządzać zgłoszeniami
ITSM
9 największych korzyści z oprogramowania do wsparcia Klienta
Service Desk
Zarządzanie incydentami a Service Desk: Jaka jest różnica?
ITSM
Co to jest XLA? (Experience Level Agreement)
Wersje
Mint Service Desk 3.3.2
TagI
AI
Free service desk
Gagets
ITIL
ITSM
Mint Service Desk
Travel
Use cases
Web Design
artificial intelligence
asset management
automation
business-intelligence
customer
excel london
iPhone
knowledge base
knowledge-management
news
problem management
reporting
service desk
service management
sits
tasks
tradeshow
web summit
zarzadzanie zasobami
zarzadzanie zgloszeniami
zarzadzanie zmiana
ŚLEDŹ NAS
Logo Twitter

Service Desk nowej generacji.

Nawigacja
CennikO NasBlog
Wsparcie i usługi
Zamów prezentacjęPolityka prywatnościRegulamin usługi NewsletteraEULA
Funkcjonalność
Zarządzanie zgłoszeniamiZarządzanie zasobami
Producent
OPGK Rzeszów S.A.
Geodetów 1
35-328 Rzeszów,
Polska
Kontakt
604 270 929sales@mintsd.com
© Mint Service Desk 2025