Spotkajmy się na SITS

The Service Desk & IT Support Show

Będziemy z Wami w ExCel London w terminie 11-12 Maja 2022 roku.

Zostaw swój e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać od nas informacje na temat promocji, zmian w aplikacji lub nadchodzących wydarzeń.

Udostępnienie adres e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie od OPGK Rzeszów S.A. informacji handlowych na wskazany adres elektroniczny. Zgodę możesz wycofać w każdej chwili, jednak wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Administratorem danych osobowych, przetwarzanych w związku z zapisaniem się do usługi Newsletter jest OPGK Rzeszów S.A. z siedzibą w Rzeszowie. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przesyłania Newslettera. Poza wycofaniem zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Ci prawo do dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Pełną treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w związku z korzystaniem z usługi Newsletter znajdziesz w załączniku nr 1 do Regulaminu.

Nie, dziękuję.
Dziękujemy! Od teraz subskrybujesz Mint Service Desk.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Główna
Funkcjonalność
Zarządzanie zgłoszeniamiZarządzanie zasobamiZarządzanie reklamacjamiZarządzanie dystrybucjąZarządzanie usługamiZarządzanie kontraktamiZatwierdzanie zgłoszeń
OfertaDemoBlogKontakt
Nowa wersja Mint Service Desk
Opublikowano: 
20.4.2022 14:19

Mint Service Desk 3.2.6

Mint Service Desk ogłasza wydanie Mint Service Desk w nowej wersji 3.2.6. Przedstawiamy najnowszą wersję Mint Service Desk 3.2.6. Jesteśmy przekonani, że spełni ona oczekiwania naszych Klientów, a nowe funkcje i usprawnienia pomogą im w codziennej pracy.

Lista zmian

‍

Wersja 3.2.6

Dodano:

- Druga rola administratora z uprawnieniami tylko do odczytu.

- Optymalizacja procesu mailingu.

- Wprowadzenie wymagań funkcjonalnych dotyczących obsługi zgłoszeń "raportu do weryfikacji".

- Refaktoryzacja widoku słownika.

- Filtr w powiadomieniu związanym z firmami.

- Przeniesienie funkcji reopen z autorespondera na zgłoszenia i dodanie opcji zablokowania otwierania się zamkniętych zgłoszeń.

- Zamykanie powiązanych zgłoszeń.

- Poprawiono wygląd zakładek w szczegółach zgłoszenia.

- Automatyzacja - akcja tworząca zgłoszenie.

- Tłumaczenie na podpis agenta.

 

Poprawki:

- Ulepszanie czcionek.

- Błąd podczas tworzenia zasobów i kontraktów.

- Błąd paska bocznego.

- Błąd, gdy użytkownik jest nieaktywny przez długi czas w aplikacji.  

- Zatrzymanie po dopasowaniu w filtrach komunikatów.

- Błędy w słownikach.

- Nie działa usuwanie daty.

- Dwa błędy 500 w kontraktach.

- Brak tłumaczenia podczas eksportowania zgłoszenia do pdf.

- Puste wartości pól niestandardowych w widoku zgłoszeń.

- Komunikat o błędzie podczas zapisywania skrzynki pocztowej.

- Nie można dodać atrybutu do grupy w zasobach.

- Projektowany tekst - Priorytety.

- Błąd 500 podczas próby ustawienia praw dla kolejki.

- Błąd 500 podczas próby dodania relacji zgłoszenia w polach użytkownika.  

- Tworzenie nowego zgłoszenia na podstawie istniejącego artykułu.

- Problem z uprawnieniami typu biletu.

- Białe pola tekstowe na ciemnym motywie MINT.

- Błąd 500 podczas dużej liczby zamknięć zgłoszeń.

- Zduplikowane grupy w szczegółach zgłoszenia.

- Błąd 500 przy zmianie typu zgłoszenia.

- Zła lokalizacja przycisku eksport.

- Błąd związany z przełączaniem między zakładkami.

- Wychodzący poza ramę tekst w automatyzacji.

- Błąd w widoku zgłoszeń.

- Błąd 404 szczegóły zgłoszenia nie są wyświetlane.

- Wiadomości nie są pobierane automatycznie ze skrzynki pocztowej.

- Błąd 500 w słownikach.

 

Wersja 3.2.5

Dodano:

- Zmiana dynamicznego pola autouzupełniania.

- Uprawnienia do kolejki akcji grupowej.

- Kolejka do komponentów.

- Pole wyboru, które pozwala zaznaczyć wszystkie pola wyboru roli odczytu i edycji.

- Możliwość ustawienia domyślnego języka podczas instalacji MINT.

- Możliwość określenia szerokości panelu bocznego.

 

Poprawki:

- Błąd podczas dodawania/modyfikowania słownika.

- Możliwość wyboru na liście stron jest zasłonięta.

- Nazwy w polach niestandardowych wychodzą poza pole.

- Zbyt długi tekst wychodzi poza pole.

- Niefunkcjonalne zależności pól niestandardowych w szczegółach zgłoszenia.

- Problem z przejściem ze zgłoszenia do uprawnień zgłoszeń.

- Problem z wyświetlaniem zgłoszeń, gdy jest dużo pól niestandardowych.

- Błędy typu front-end w kontraktach.

- Brak tłumaczenia w typach kontraktów.

- Źle wyglądające statusy.

- Błąd 500 podczas próby wygenerowania pliku pdf.

- Błędnie nazwany eksport w polskiej wersji językowej.

- Brak wyróżnienia zakładki w firmie.

- Błąd 500 podczas próby wyszukania użytkownika.

- Słownik i data z pól niestandardowych nie działają w raportach.

- Automatyzacja - Harmonogram - Filtrowanie według pól nie działa.

- Problem podczas wysyłania wiadomości e-mail.

- Błąd podpowiedzi.

- Brak podpowiedzi w polach niestandardowych.

- Błąd wyświetlania danych w zapisanym widgecie.

- Podpowiedź nie znika na długich nazwach w przeglądarce Firefox.

- Problem z zduplikowanymi użytkownikami.

 

Wersja 3.2.4

Dodano:

- Dodaj czas ostatniego zalogowania do widoku użytkownika.

- Pokaż limity załączników.

- Raporty - zbiorcze filtrowanie pól niestandardowych.

- Możliwość ustawienia usługi jako pola obowiązkowego podczas tworzenia nowego zgłoszenia.

- Zaznaczenie opcji automatyzacji.

- Ukryj modyfikator pinu użytkownika podczas tworzenia nowego biletu.

- Eksport uprawnień kolejki do CSV.

- Kod dla kolejek.

- Konta pocztowe do filtrów poczty e-mail.

- Akcje zbiorowe - przypisz do/dodaj przypisanie do kolejki wybranej z listy.

- Autouzupełnianie do pola odbiorcy w widoku biletu.

 

Zmienione:

- Zmiana metody logowania w przypadku próby zalogowania się ze źródła zewnętrznego z dwiema wzajemnie wykluczającymi się rolami.

- Zmodyfikuj wygląd układu szczegółów zgłoszenia.

 

Poprawki:

- Napraw wygląd numeru zgłoszenia na podglądzie zgłoszenia.

- Błąd podczas próby utworzenia skrzynki pocztowej przy pomocy połączenia OAuth2.

- Dodawanie skrzynki pocztowej Gmail nie działa.

- Brak możliwości wyboru numscope.

- Filtry z raportu użytkowników są przenoszone do grupowania raportów zgłoszeń.

- Brak niestandardowych odstępów między polami w kontraktach.

- Brak pól niestandardowych podczas edycji komponentu.

- Błąd z kolumnami na pulpicie.

- Powolne dodawanie komentarzy.

- Dodanie wielu wartości psuje wygląd w powiadomieniach.

- Pokaż mniej, strzałka w złym kierunku.

- Błąd 403 podczas próby dodania numeru telefonu.

- Numscope posiada dwa przyciski.

- Wyszukiwanie pól niestandardowych u użytkowników nie działa.

- Puste pole w widoku raportu.

- Występuje błąd podczas próby utworzenia raportu.

- Źle wyglądający numscope w ciemnym motywie.

- Zbyt długi numer błędu zgłoszenia jest wyświetlany na podglądzie zgłoszenia.

- Automatyzacja nie działa w przypadku braku filtrów.

- Mechanizm atrybutów warunkowych nie działa.

- Błąd wyświetlania powiązanych słowników.

- Błędy podczas konfiguracji auto odpowiedzi i podczas pracy auto odpowiedzi.

- Pulpit nie odświeża się bez przypisanego agenta.

- Logowanie SSO bez adresu e-mail - zostanie wyświetlony odpowiedni komunikat.

- Nieczytelne usługi dla typu zgłoszenia reklamacji/problemu.

- Błąd podczas przekazywania.

- Załączniki bazy wiedzy nie są zastępowane obrazami w szczegółach / Brak podglądu widoku.

 

Wersja 3.2.3

Dodano:

- Automatycznie zamknij żądanie po upływie określonego czasu.

- Sortowanie kolejek.

- Pola niestandardowe w szablonach dokumentów.

 

Poprawki:

- Brak odstępów w kontraktach.

- Błąd 400 podczas próby utworzenia szablonu.

- Błąd związany z polami niestandardowymi podczas edycji zasobu.

- Powiadomienie mailowe na skrzynkę pocztową użytkownika podczas tworzenia wiadomości w dyskusji wewnętrznej.

 

Wersja 3.2.2

Dodano:

- Dodanie czasu ostatniego udanego zalogowania do modelu konta i dodanie tłumaczenia interfejsu użytkownika.

- Data ostatniego logowania użytkownika.

- CRUD do generowania liczników.

- Usprawnienie przesyłania cytatów do wiadomości e-mail w podpisach.

- Odświeżanie pulpitu po zmianie statusu zgłoszenia.

- Mail w formie ukrytej kopii.

 

Poprawki:

- Załączniki wbudowane w szablon wiadomości.

- Naprawa powiadomień.

- Błąd 500 przy naciśnięciu przycisku klient w szczegółach zgłoszenia.

- Błąd 500 kilkukrotne usunięcie preferencji powoduje.  

- Nadmiarowe zakładki w kolejkach i widoku zasobów.

- Powielanie wiadomości e-mail.

- Eksport do PDF pobiera błędnie temat.

- Problem z auto odpowiedzią.

- Raporty nie działają.

- Załączniki nie przechodzą.

 

Wersja 3.2.1

Dodano:

- Odwoływanie się do użytkowników na ekranie tworzenia zgłoszeń.

- Domyślne ustawienia wyszukiwania zgłoszeń.

 

Zmienione:

- Logowanie użytkownika bez przypisanej roli.

 

Poprawki:

- Dwa błędy front-end (kolejki i powiadomienia).

- Pole usługa nie przeładowuje się po zmianie typu zgłoszenia.

- Zmiana nazwy w celu utworzenia nowego zgłoszenia z atrybutu.

- Generowanie PDF - nieprawidłowy tytuł artykułu.

 

Wersja 3.2.0

Dodano:

- Podpisy.

- Niestandardowe pola dla symboli zastępczych w szablonie powiadomień.

- Endpoint do tworzenia kolekcji zasobów z  polami niestandardowymi.

- Sterowanie tabelą z dynamicznym przełączaniem na CSV.

- Mikro-usługa do migracji.

- Dodatkowe pole "subskrybenci".

- Niestandardowe pola użytkownika do raportów.

- Możliwość wyczyszczenia nieobowiązkowego pola.

- Nowy atrybut - pole wyboru.

- Filtruj datę ostatniej modyfikacji.

- Pola użytkowników ostatniej modyfikacji w usłudze zgłoszeń.

- Nowe pola filtrowania wiadomości e-mail.

- Możliwość edycji danych użytkownika firmy przez agenta.

- Przepisywanie powiadomień do innego agenta w przypadku nieobecności w pracy.

- Niestandardowe pola w kolumnach ukryj / pokaż pasek filtra w zarządzaniu zasobami.

- Implementacja ostatnich modyfikacji filtrów użytkowników.

- Pole wyboru.

 

Zmienione:

- Optymalizacja procesu mailingu.

- Dostosowanie atrybutów pola odbiorcy do nowej wersji.

- Reorganizacja pól wzorców zgłoszeń.

- Wygląd widgetu generowania wzorów.

- Wyprowadzenie bazy danych, rabbit i reverse proxy z kontenerów.

- Modyfikowanie układu strony.

 

Usunięte:

- Wymagania z pola kolejki w filtrach.

 

Poprawki:

- Ponowne zamknięcie zgłoszeń.

- Usuwanie kanałów nie powoduje zapisania.

- Naprawianie wzoru numeru zgłoszenia.

- Brak wartości dla obszaru tekstowego.

- Liczba rzeczywista nie działa w pełni warunkowo.

- Błąd pobierania informacji o kliencie do zgłoszenia.

- Problem podczas dodawania filtrów w raportach.

- Błąd usuwania pól niestandardowych, gdy są używane w atrybutach warunkowych.

- Błąd zgłoszenia w relacji w widoku zgłoszenia.

- Błąd ładowania zgłoszeń na pulpicie nawigacyjnym (Firefox).

- Rozłączny formularz zgłoszeń - widok klienta.

- Zły wygląd w Multigeo.

- Niewidoczny pasek przewijania strony.

- Nowo utworzone zgłoszenie jest odczytywane od początku.

- Błąd podczas uruchamiania usługi autoryzacji.

- Nieestetyczny projekt w dodawaniu konta e-mail.

- Puste pola we fragmencie kodu Zgłoszenia -> Komponenty.

- Pasek przewijania pulpitu na dużym ekranie.

- Nie ma przycisku utwórz podczas tworzenia nowego zasobu.

- Brak odstępów między kolejkami.

- Błąd paska bocznego.

- Błąd w uprawnieniu możliwości podglądu raportu.

- Biała linia na profilu użytkownika.

 

Wersja 3.1.8

Poprawki:

- Poprawka błędu podczas wprowadzania profilu użytkownika.

 

Wersja 3.1.7

Poprawki:

- Naprawiono możliwość dodawania skrzynki pocztowej - Gmail.

- Naprawiono oczekujące przypomnienie.

‍

Tagi:
asset management
knowledge-management
Mint Service Desk
service desk
news
WYRÓŻNIONE WPISY
Service Desk
Szukasz alternatywy dla OTRS? Poznaj Mint Service Desk — nowoczesne rozwiązanie gotowe na migrację!
Automatyzacja
Za dużo e-maili, za mało czasu? Jak przestać sortować e-maile i zacząć efektywnie zarządzać zgłoszeniami
ITSM
9 największych korzyści z oprogramowania do wsparcia Klienta
Service Desk
Zarządzanie incydentami a Service Desk: Jaka jest różnica?
ITSM
Co to jest XLA? (Experience Level Agreement)
Wersje
Mint Service Desk 3.3.2
ITSM
Jakie są korzyści finansowe z inwestycji w system zarządzania reklamacjami zgodny z ITSM?
TagI
AI
Free service desk
Gagets
ITIL
ITSM
Mint Service Desk
Travel
Use cases
Web Design
artificial intelligence
asset management
automation
business-intelligence
customer
excel london
iPhone
knowledge base
knowledge-management
news
problem management
reporting
service desk
service management
sits
tasks
tradeshow
web summit
zarzadzanie zasobami
zarzadzanie zgloszeniami
zarzadzanie zmiana
ŚLEDŹ NAS
Logo Twitter

Service Desk nowej generacji.

Nawigacja
CennikO NasBlogBaza wiedzy
Wsparcie i usługi
Zamów prezentacjęPolityka prywatnościRegulamin usługi NewsletteraEULA
Funkcjonalność
Zarządzanie zgłoszeniamiZarządzanie zasobamiMint Service Desk Cloud
Producent
OPGK Rzeszów S.A.
Geodetów 1
35-328 Rzeszów,
Polska
Kontakt
604 271 542604 270 929sales@mintsd.com
© Mint Service Desk 2025