Spotkajmy się na SITS

The Service Desk & IT Support Show

Będziemy z Wami w ExCel London w terminie 11-12 Maja 2022 roku.

Zostaw swój e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać od nas informacje na temat promocji, zmian w aplikacji lub nadchodzących wydarzeń.

Udostępnienie adres e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie od OPGK Rzeszów S.A. informacji handlowych na wskazany adres elektroniczny. Zgodę możesz wycofać w każdej chwili, jednak wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Administratorem danych osobowych, przetwarzanych w związku z zapisaniem się do usługi Newsletter jest OPGK Rzeszów S.A. z siedzibą w Rzeszowie. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przesyłania Newslettera. Poza wycofaniem zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Ci prawo do dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Pełną treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w związku z korzystaniem z usługi Newsletter znajdziesz w załączniku nr 1 do Regulaminu.

Nie, dziękuję.
Dziękujemy! Od teraz subskrybujesz Mint Service Desk.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Główna
Funkcjonalność
Zarządzanie zgłoszeniamiZarządzanie zasobamiZarządzanie reklamacjamiZarządzanie dystrybucjąZarządzanie usługamiZarządzanie kontraktamiZatwierdzanie zgłoszeń
OfertaDemoBlogKontakt
Opublikowano: 
27.6.2024 10:25

Mint Service Desk 3.3.2

Cieszymy się, że możemy ogłosić wydanie Mint Service Desk Enterprise 3.3.2. Jesteśmy przekonani, że nasi klienci będą zadowoleni z nowych funkcji i ulepszeń, które mają na celu poprawę codziennych operacji i ogólnego doświadczenia.

Dodano:

  • Możliwość kategoryzowania i zarządzania grupami e-mail w profilu użytkownika.
  • Możliwość tworzenia spraw w Portalu Klienta jako dodatkowa zakładka (szablon) widoczna podczas tworzenia biletu. Rozszerzono zakres fragmentów możliwych do użycia w tym module.
  • Możliwość wypełniania niestandardowych pól w bilecie za pomocą akcji masowej (w ramach tego samego typu biletu).
  • Dodanie zasad powiadomień, umożliwiających konfigurację powiadomień dla statusu Pending Autoclose z procentowym upływem czasu dla tego statusu.
  • Możliwość przypisywania dowolnego agenta podczas tworzenia biletu.
  • Możliwość ustawiania domyślnych szablonów w profilu użytkownika do tworzenia biletów i odpowiedzi na bilety.
  • Możliwość dodawania dodatkowych wartości do słowników przez agentów.
  • Dodanie planowanego dostarczania raportów.
  • Dodanie filtrów do widżetów, podobnych do pulpitu nawigacyjnego.
  • Dostosowanie grubości paska przewijania w profilu użytkownika, pozwalające użytkownikom na zmniejszenie wysokości tabeli w celu wyświetlenia większej liczby biletów na pulpicie nawigacyjnym.
  • Możliwość synchronizacji ustawień między dwoma systemami Mint Service Desk.
  • Możliwość drukowania/eksportowania pojedynczego artykułu z biletu.
  • Nowy typ pola niestandardowego Countdown, które odlicza czas między dwoma datami.
  • Proces konserwacji, który archiwizuje metadane e-maili w bazie danych i usuwa je w określonych odstępach czasu.
  • Dwie nowe role umożliwiające przeglądanie i zarządzanie w grupach dostępu.
  • Możliwość wklejania wielu e-maili oddzielonych średnikami do pól e-mail podczas tworzenia i edytowania biletów.
  • Nowa funkcja zapytań SQL, umożliwiająca bezpośrednie zapytania do bazy danych w sekcji raportów.
  • Możliwość przekierowywania powiadomień do innej osoby podczas nieobecności agenta w sekcji Profil.
  • Dodanie opisu do przycisku umożliwiającego odrzucenie szkicu w szczegółach biletu.
  • Możliwość oznaczania firmy jako VIP oraz dodanie filtra pulpitu nawigacyjnego związanego z tym ustawieniem.

Zmiany:

  • Standaryzacja widoku i funkcjonalności panelu Firmy i Klienta podczas tworzenia biletu i w szczegółach biletu.
  • Rozszerzenie filtrowania dat na pulpicie nawigacyjnym o godziny.
  • Możliwość ustawienia dozwolonej długości znaków dla niestandardowych pól tekstowych.
  • Zakotwiczenie dolnego paska na pulpicie nawigacyjnym.
  • Podzielenie przycisku Reset na pulpicie nawigacyjnym na dwa oddzielne przyciski.
  • Zmiana przycisku Zapisz na pasek zapisu dla widoku zakładek w szczegółach biletu.
  • Rozszerzenie w Automatyzacji zmiany wartości pola niestandardowego -> dynamiczne pola biletu, umożliwiające uzupełnianie następujących atrybutów: tekst, obszar tekstowy, liczba całkowita, liczba rzeczywista, słownik.
  • Poprawa synchronizacji metadanych między e-mailami a biletami w Mint.
  • Optymalizacja działań masowych dla szybszego przetwarzania danych.
  • Rozszerzenie dzienników poczty o dodanie zakresów dla lepszej diagnostyki potencjalnych problemów.
  • Optymalizacja funkcji wyszukiwania na pulpicie nawigacyjnym.
  • Optymalizacja kolorów tła dla wprowadzonych adresów e-mail w motywach ciemnych.
  • Zmiana mechanizmu oznaczania wiadomości jako przeczytanych w celu optymalizacji procesu pobierania e-maili.
  • Dodanie i poprawa logiki semaforów w Mint Service Desk dla lepszej wydajności.

Poprawki błędów:

  • Poprawa wyglądu danych podczas eksportu do plików CSV/XLSX.
  • Naprawa przetwarzania e-maili z uszkodzoną składnią HTML.
  • Naprawa daty zamknięcia w raportach (dostępna była tylko opcja zakresu dat).
  • Naprawa problemu z dezaktywacją agentów, którzy nigdy się nie zalogowali, podczas akcji dezaktywacji użytkownika w Automatyzacji.
  • Naprawa zamrażania przeglądarki spowodowanego zbyt wieloma rozszerzeniami dodanymi w Ustawieniach w panelu Admin.
  • Usunięcie kilku drobnych błędów w sekcji Time Trigger.
  • Usunięcie potrzeby dodatkowego kliknięcia w sekcji Status, aby wyświetlić przycisk Dodaj.
  • Dodanie komunikatu przy próbie usunięcia definicji zasobu z istniejącymi przypisanymi zasobami.
  • Obsługa zaplanowanej akcji "Brak typu" w Automatyzacji.
  • Naprawa znikających statusów w sekcji Status podczas zmiany ich kolejności.
  • Naprawa niemożności przypisania firmy i klienta w niektórych przypadkach w akcjach Automatyzacji.
  • Naprawa problemu z nieprawidłowym ustawieniem kolejności pól w formacie numeru biletu podczas modyfikacji tego ustawienia.
  • Naprawa widoczności atrybutu "pool" w biletach, jeśli był to jedyny obecny atrybut.
  • Naprawa wyświetlania pulpitu nawigacyjnego, jeśli mieliśmy na nim wybrany atrybut, który później został usunięty przez Admina.
  • Naprawa drobnych błędów w profilu Admina związanych z niewyświetlaniem wymaganych pól jako obowiązkowych do wypełnienia.
  • Naprawa wyświetlania listy agentów dostępnych do wyboru w sekcji raportowania czasu w szczegółach biletu.
  • Naprawa logiki ustawiania domyślnych podpisów dla kolejki bez wcześniejszego wyboru podczas tworzenia biletu.

‍

Tagi:
Mint Service Desk
service desk
zarzadzanie zasobami
zarzadzanie zgloszeniami
WYRÓŻNIONE WPISY
Service Desk
Szukasz alternatywy dla OTRS? Poznaj Mint Service Desk — nowoczesne rozwiązanie gotowe na migrację!
Automatyzacja
Za dużo e-maili, za mało czasu? Jak przestać sortować e-maile i zacząć efektywnie zarządzać zgłoszeniami
ITSM
9 największych korzyści z oprogramowania do wsparcia Klienta
Service Desk
Zarządzanie incydentami a Service Desk: Jaka jest różnica?
ITSM
Co to jest XLA? (Experience Level Agreement)
Wersje
Mint Service Desk 3.3.2
ITSM
Jakie są korzyści finansowe z inwestycji w system zarządzania reklamacjami zgodny z ITSM?
TagI
AI
Free service desk
Gagets
ITIL
ITSM
Mint Service Desk
Travel
Use cases
Web Design
artificial intelligence
asset management
automation
business-intelligence
customer
excel london
iPhone
knowledge base
knowledge-management
news
problem management
reporting
service desk
service management
sits
tasks
tradeshow
web summit
zarzadzanie zasobami
zarzadzanie zgloszeniami
zarzadzanie zmiana
ŚLEDŹ NAS
Logo Twitter

Service Desk nowej generacji.

Nawigacja
CennikO NasBlogBaza wiedzy
Wsparcie i usługi
Zamów prezentacjęPolityka prywatnościRegulamin usługi NewsletteraEULA
Funkcjonalność
Zarządzanie zgłoszeniamiZarządzanie zasobamiMint Service Desk Cloud
Producent
OPGK Rzeszów S.A.
Geodetów 1
35-328 Rzeszów,
Polska
Kontakt
604 271 542604 270 929sales@mintsd.com
© Mint Service Desk 2025