Spotkajmy się na SITS

The Service Desk & IT Support Show

Będziemy z Wami w ExCel London w terminie 11-12 Maja 2022 roku.

Zostaw swój e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać od nas informacje na temat promocji, zmian w aplikacji lub nadchodzących wydarzeń.

Udostępnienie adres e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie od OPGK Rzeszów S.A. informacji handlowych na wskazany adres elektroniczny. Zgodę możesz wycofać w każdej chwili, jednak wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Administratorem danych osobowych, przetwarzanych w związku z zapisaniem się do usługi Newsletter jest OPGK Rzeszów S.A. z siedzibą w Rzeszowie. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przesyłania Newslettera. Poza wycofaniem zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Ci prawo do dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Pełną treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w związku z korzystaniem z usługi Newsletter znajdziesz w załączniku nr 1 do Regulaminu.

Nie, dziękuję.
Dziękujemy! Od teraz subskrybujesz Mint Service Desk.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Główna
Funkcjonalność
Zarządzanie zgłoszeniamiZarządzanie zasobamiZarządzanie reklamacjamiZarządzanie dystrybucjąZarządzanie usługamiZarządzanie kontraktamiZatwierdzanie zgłoszeń
OfertaDemoBlogKontakt
Opublikowano: 
11.6.2024 10:36

Jakie są korzyści finansowe z inwestycji w system zarządzania reklamacjami zgodny z ITSM?

Poprawiona wydajność operacyjna

Poprawiona produktywność operacyjna to jedno z korzyści, które można uzyskać po wdrożeniu systemu zarządzania reklamacjami. Poprawione kierowanie reklamacjami do odpowiednich osób i śledzenie działań naprawczych pomaga ograniczyć straty i zakłócenia pracy. Automatyzacja procesów zarządzania może znacznie zmniejszyć czas i zasoby potrzebne do rozwiązywania problemów klientów. Skrócenie czasu reakcji na reklamacje i natychmiastowe rozwiązywanie problemów to jednocześnie obniżenie kosztów operacyjnych, co przynosi znaczne oszczędności w dłuższym okresie.

Zwiększone zatrzymanie klientów

Satysfakcja klientów ma ogromne znaczenie dla utrzymania ich lojalności i obniżenia wskaźników utraty klientów. Zaawansowany system zarządzania reklamacjami ITSM znacząco zwiększa efektywność i postrzeganie firmy przez klientów. Utrzymanie klientów jest znacznie tańsze niż pozyskanie nowych. Klienci, którzy są zadowoleni z usług, mają tendencję do powtarzania zakupu i polecania usług innym, co prowadzi do zwiększenia przychodów.

Doskonalenie jakości usług

System zarządzania reklamacjami zgodny z ITSM pomaga także w kontroli jakości usług. Oceniając i analizując zgłoszenia i reklamacje, można wiedzieć, które sektory wymagają poprawy. Jest to szansa na zastosowanie zmian, które eliminują przyczyny problemów i podnoszą ogólny poziom usług.

Optymalizacja zasobów

Czyniąc procesy bardziej zautomatyzowanymi i zoptymalizowanymi, firmy będą w stanie w pełni wykorzystać wszystkie swoje zasoby. Systemy ITSM wspierają lepsze zarządzanie personelem, co prowadzi do lepszej organizacji pracy i zwiększenia produktywności. Zautomatyzowane procesy mogą również redukować potrzebę zatrudniania dodatkowego personelu, co przynosi oszczędności kosztów pracy.

Mint Service Desk

Mint Service Desk pozwala uzyskać wszystkie te korzyści, oferując swoje wsparcie w pełnym zakresie. Szybkie i skuteczne wdrożenie, a także konieczne wsparcie podczas aktualizacji systemu, może znacznie poprawić dalsze działania firmy. Dzięki Mint Service Desk firmy mogą zyskać lepszą obsługę klienta oraz znaczące korzyści finansowe, które przyczynią się do ich długoterminowego sukcesu.

Inwestycja w system zarządzania reklamacjami zgodny z ITSM to decyzja strategiczna, od której można oczekiwać korzyści finansowych dla organizacji. Korzyści obejmą wzrost wydajności operacyjnej, zwiększoną satysfakcję i lojalność klientów, optymalizację zasobów oraz poprawę jakości usług.

Tagi:
ITSM
Mint Service Desk
reporting
zarzadzanie zgloszeniami
service management
WYRÓŻNIONE WPISY
ITSM
CMDB to za mało. MINT Service Desk + baramundi
Service Desk
Szukasz alternatywy dla OTRS? Poznaj Mint Service Desk — nowoczesne rozwiązanie gotowe na migrację!
Automatyzacja
Za dużo e-maili, za mało czasu? Jak przestać sortować e-maile i zacząć efektywnie zarządzać zgłoszeniami
ITSM
9 największych korzyści z oprogramowania do wsparcia Klienta
Service Desk
Zarządzanie incydentami a Service Desk: Jaka jest różnica?
ITSM
Co to jest XLA? (Experience Level Agreement)
Wersje
Mint Service Desk 3.3.2
TagI
AI
Free service desk
Gagets
ITIL
ITSM
Mint Service Desk
Travel
Use cases
Web Design
artificial intelligence
asset management
automation
business-intelligence
customer
excel london
iPhone
knowledge base
knowledge-management
news
problem management
reporting
service desk
service management
sits
tasks
tradeshow
web summit
zarzadzanie zasobami
zarzadzanie zgloszeniami
zarzadzanie zmiana
ŚLEDŹ NAS
Logo Twitter

Service Desk nowej generacji.

Nawigacja
CennikO NasBlog
Wsparcie i usługi
Zamów prezentacjęPolityka prywatnościRegulamin usługi NewsletteraEULA
Funkcjonalność
Zarządzanie zgłoszeniamiZarządzanie zasobami
Producent
OPGK Rzeszów S.A.
Geodetów 1
35-328 Rzeszów,
Polska
Kontakt
604 270 929sales@mintsd.com
© Mint Service Desk 2025