Spotkajmy się na SITS

The Service Desk & IT Support Show

Będziemy z Wami w ExCel London w terminie 11-12 Maja 2022 roku.

Zostaw swój e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać od nas informacje na temat promocji, zmian w aplikacji lub nadchodzących wydarzeń.

Udostępnienie adres e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie od OPGK Rzeszów S.A. informacji handlowych na wskazany adres elektroniczny. Zgodę możesz wycofać w każdej chwili, jednak wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Administratorem danych osobowych, przetwarzanych w związku z zapisaniem się do usługi Newsletter jest OPGK Rzeszów S.A. z siedzibą w Rzeszowie. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przesyłania Newslettera. Poza wycofaniem zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Ci prawo do dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Pełną treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w związku z korzystaniem z usługi Newsletter znajdziesz w załączniku nr 1 do Regulaminu.

Nie, dziękuję.
Dziękujemy! Od teraz subskrybujesz Mint Service Desk.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Główna
Funkcjonalność
Zarządzanie zgłoszeniamiZarządzanie zasobamiZarządzanie reklamacjamiZarządzanie dystrybucjąZarządzanie usługamiZarządzanie kontraktamiZatwierdzanie zgłoszeń
OfertaDemoBlogKontakt
Nowa wersja Mint Service Desk
Opublikowano: 
5.5.2022 8:58

Mint Service Desk 3.2.8

Lista zmian

‍

Wersja 3.2.8

Błędy:

- Niepotrzebne zapytanie serwera przy zmianie paginacji.

- Konto administratora  nie ma uprawnienia do zapisu podczas inicjowania bazy danych.

- Brak opisów podczas tworzenia nowych typów pól niestandardowych.

- Wartości pól niestandardowych są usuwane z  profilu użytkownika.

- Błąd podczas próby dodania, edycji lub usunięcia kategorii podrzędnej w bazie wiedzy i kolejkach.  

- Brak informacji o kolejce/typie zgłoszenia.  

‍

Wersja 3.2.7

Dodano:

- Szablony dokumentów dla pól użytkownika.

- Akcja automatyzacji, która zmienia kolejkę dla zgłoszenia.  

- Możliwość zmiany typu w akcjach zbiorczych.

- Możliwość powiększenia okienka listy dostępnych statusów.

- Informacja o liczbie zapytań dotyczących danych klienta.

 

Zmieniono:

- Edycja statusu zgłoszenia skutkuje automatycznym przypisaniem agenta do zgłoszenia.

 

Błędy:

- Opis w słownikach  nie wyświetla się.

- Zapytania serwera są wysyłane podczas wypełniania kanału.  

- Poprawa wyszukiwania zgłoszeń otrzymanych w określonym terminie.

- Tekst nie jest tłumaczony po wybraniu opcji "Drukuj QR" - widok klienta i agenta.

- Błąd podczas usuwania pól z pól niestandardowych.

- Brak tłumaczenia w szablonie dokumentu.

- Brak tłumaczenia podczas eksportowania zasobów do PDF w profilu klienta.

- Pole z możliwością wielokrotnego wyboru wyświetla tylko jedną wartość.

- Nie można wybrać firmy podczas tworzenia zgłoszenia.

- Filtry nie działają w wyszukiwarce raportów.

- Błąd dotyczący braku dostępu do widoków z poziomu agenta i klienta.

- Błąd, gdy typ zgłoszenia nie ma uprawnień do odczytu/aktualizacji – aktualizacja zgłoszeń.

- Zmiana polskich znaków w nazwie wstawianego dokumentu w formacie docx  -  Szablony dokumentów.

- Błąd w filtrach e-mail.

- Pole odbiorcy w kanale e-mail -  zapisywana jest pełna lista.  

- Brak możliwości ustawienia obrazu jako tła strony logowania.

- Nie można ustawić daty podczas tworzenia powiadomień.

- Problemy z wyzwalaczem czasu w automatyzacji.

‍

Tagi:
Mint Service Desk
news
service desk
WYRÓŻNIONE WPISY
ITSM
CMDB to za mało. MINT Service Desk + baramundi
Service Desk
Szukasz alternatywy dla OTRS? Poznaj Mint Service Desk — nowoczesne rozwiązanie gotowe na migrację!
Automatyzacja
Za dużo e-maili, za mało czasu? Jak przestać sortować e-maile i zacząć efektywnie zarządzać zgłoszeniami
ITSM
9 największych korzyści z oprogramowania do wsparcia Klienta
Service Desk
Zarządzanie incydentami a Service Desk: Jaka jest różnica?
ITSM
Co to jest XLA? (Experience Level Agreement)
Wersje
Mint Service Desk 3.3.2
TagI
AI
Free service desk
Gagets
ITIL
ITSM
Mint Service Desk
Travel
Use cases
Web Design
artificial intelligence
asset management
automation
business-intelligence
customer
excel london
iPhone
knowledge base
knowledge-management
news
problem management
reporting
service desk
service management
sits
tasks
tradeshow
web summit
zarzadzanie zasobami
zarzadzanie zgloszeniami
zarzadzanie zmiana
ŚLEDŹ NAS
Logo Twitter

Service Desk nowej generacji.

Nawigacja
CennikO NasBlog
Wsparcie i usługi
Zamów prezentacjęPolityka prywatnościRegulamin usługi NewsletteraEULA
Funkcjonalność
Zarządzanie zgłoszeniamiZarządzanie zasobami
Producent
OPGK Rzeszów S.A.
Geodetów 1
35-328 Rzeszów,
Polska
Kontakt
604 270 929sales@mintsd.com
© Mint Service Desk 2025