Spotkajmy się na SITS

The Service Desk & IT Support Show

Będziemy z Wami w ExCel London w terminie 11-12 Maja 2022 roku.

Zostaw swój e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać od nas informacje na temat promocji, zmian w aplikacji lub nadchodzących wydarzeń.

Udostępnienie adres e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie od OPGK Rzeszów S.A. informacji handlowych na wskazany adres elektroniczny. Zgodę możesz wycofać w każdej chwili, jednak wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Administratorem danych osobowych, przetwarzanych w związku z zapisaniem się do usługi Newsletter jest OPGK Rzeszów S.A. z siedzibą w Rzeszowie. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przesyłania Newslettera. Poza wycofaniem zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Ci prawo do dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Pełną treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w związku z korzystaniem z usługi Newsletter znajdziesz w załączniku nr 1 do Regulaminu.

Nie, dziękuję.
Dziękujemy! Od teraz subskrybujesz Mint Service Desk.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Główna
Funkcjonalność
Zarządzanie zgłoszeniamiZarządzanie zasobamiZarządzanie reklamacjamiZarządzanie dystrybucjąZarządzanie usługamiZarządzanie kontraktamiZatwierdzanie zgłoszeń
OfertaDemoBlogKontakt
The Service Desk & IT Support Show w Londynie Mint Service Desk
Opublikowano: 
17.5.2022 13:31

Mint Service Desk wziął udział w The Service Desk & IT Support Show w Londynie!

SITS to największe wydarzenie w Europie dla specjalistów ds. zarządzania usługami oraz wsparciem IT. Nasz zespół Mint Service Desk miał okazję spotkać się z wieloma osobami zainteresowanymi usługami ITSM oraz poznać innych dostawców tego typu rozwiązań. Podczas dwóch dni eventu odbyliśmy liczne, ciekawe rozmowy oraz przeprowadziliśmy prezentacje wersji demo dla wszystkich zainteresowanych osób. Cieszymy się, że tak wielu odwiedzających postanowiło odwiedzić nasz stand oraz że Mint Service Desk znalazł się pośród innych systemów typu Service Desk, z którymi wizytorzy chcą się zapoznać. Po pierwszym dniu, wszyscy goście mogli wziąć udział w afterparty i wymienić się spostrzeżeniami z innymi wystawcami. Dzięki wydarzeniu, udało nam się nawiązać kilka interesujących relacji, które mamy nadzieję, że w przyszłości zaowocują potencjalnymi współpracami.

Nasz system Mint Service Desk to certyfikowane i spersonalizowane oprogramowanie ITSM, które gwarantuje najwyższy poziom zarządzania zgłoszeniami. Intuicyjny interfejs pozwala z łatwością obsłużyć wszystkie incydenty, a dzięki automatycznej identyfikacji zasobów IT w sieci, istnieje możliwość natychmiastowego dostępu do pełnych, dokładnych i aktualnych danych w dowolnym momencie. Co więcej, system udostępnia zaawansowaną funkcję SLA, możliwość śledzenia czasu pracy Agenta, API oraz opcje tworzenia raportów na podstawie zgłoszeń, zasobów czy użytkowników. System do zarządzania zgłoszeniami jest również kompatybilny z ITIL®️4 i dostosowany do indywidualnych potrzeb firm.

Poniżej przedstawiamy obszerną relację z The Service Desk & IT Support Show!

‍

Tagi:
Mint Service Desk
excel london
sits
service desk
news
WYRÓŻNIONE WPISY
ITSM
CMDB to za mało. MINT Service Desk + baramundi
Service Desk
Szukasz alternatywy dla OTRS? Poznaj Mint Service Desk — nowoczesne rozwiązanie gotowe na migrację!
Automatyzacja
Za dużo e-maili, za mało czasu? Jak przestać sortować e-maile i zacząć efektywnie zarządzać zgłoszeniami
ITSM
9 największych korzyści z oprogramowania do wsparcia Klienta
Service Desk
Zarządzanie incydentami a Service Desk: Jaka jest różnica?
ITSM
Co to jest XLA? (Experience Level Agreement)
Wersje
Mint Service Desk 3.3.2
TagI
AI
Free service desk
Gagets
ITIL
ITSM
Mint Service Desk
Travel
Use cases
Web Design
artificial intelligence
asset management
automation
business-intelligence
customer
excel london
iPhone
knowledge base
knowledge-management
news
problem management
reporting
service desk
service management
sits
tasks
tradeshow
web summit
zarzadzanie zasobami
zarzadzanie zgloszeniami
zarzadzanie zmiana
ŚLEDŹ NAS
Logo Twitter

Service Desk nowej generacji.

Nawigacja
CennikO NasBlog
Wsparcie i usługi
Zamów prezentacjęPolityka prywatnościRegulamin usługi NewsletteraEULA
Funkcjonalność
Zarządzanie zgłoszeniamiZarządzanie zasobami
Producent
OPGK Rzeszów S.A.
Geodetów 1
35-328 Rzeszów,
Polska
Kontakt
604 270 929sales@mintsd.com
© Mint Service Desk 2025