Spotkajmy się na SITS

The Service Desk & IT Support Show

Będziemy z Wami w ExCel London w terminie 11-12 Maja 2022 roku.

Zostaw swój e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać od nas informacje na temat promocji, zmian w aplikacji lub nadchodzących wydarzeń.

Udostępnienie adres e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie od OPGK Rzeszów S.A. informacji handlowych na wskazany adres elektroniczny. Zgodę możesz wycofać w każdej chwili, jednak wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Administratorem danych osobowych, przetwarzanych w związku z zapisaniem się do usługi Newsletter jest OPGK Rzeszów S.A. z siedzibą w Rzeszowie. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przesyłania Newslettera. Poza wycofaniem zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Ci prawo do dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Pełną treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w związku z korzystaniem z usługi Newsletter znajdziesz w załączniku nr 1 do Regulaminu.

Nie, dziękuję.
Dziękujemy! Od teraz subskrybujesz Mint Service Desk.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Główna
Funkcjonalność
Zarządzanie zgłoszeniamiZarządzanie zasobamiZarządzanie reklamacjamiZarządzanie dystrybucjąZarządzanie usługamiZarządzanie kontraktamiZatwierdzanie zgłoszeń
OfertaDemoBlogKontakt
Alternatywa dla OTRS Community Edition
Opublikowano: 
25.1.2022 14:02

Co zrobić, jeśli Twoja firma nadal używa nieaktualizowanego OTRS Community Edition?

Czym jest OTRS?

‍

OTRS, to inaczej Open-source Ticket Request System, czyli oprogramowanie, które umożliwiało obsługę systemu biletowego przez organizację. Narzędziem do obsługi zgłoszeń mógł być zarówno Service Desk, jak i Helpdesk. Dzięki takim oprogramowaniom możliwa była sprawna komunikacja zarówno z klientami wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi. Główny schemat komunikacji w systemie opartym na OTRS opierał się na zgłoszeniach, zwanych ticketami, za pomocą których zgłaszane były pytania, prośby o pomoc, zamówienia, skargi oraz awarie. W 2018 r. OTRS stworzył wersję oprogramowania o nazwie OTRS Community Edition.

Jak działał OTRS Community Edition?

System OTRS Community Edition skupiał się na kolejkach, w których gromadzone były zgłoszenia różnych problemów. Kolejki były najczęściej tworzone w oparciu o różne produkty, dla których dana firma świadczyła usługi i zapewniała wsparcie. Co więcej, ten system OTRS dawał możliwość przekazywania poszczególnych zgłoszeń do wybranych kolejek na podstawie określonych reguł np. słów kluczowych w treści lub w temacie.

Każde zarejestrowane zgłoszenie było obsługiwane przez Agenta, który miał dostęp do pełnej konwersacji oraz przebiegu sprawy. Zgłoszenie zawierało historię komunikacji między użytkownikami, a przydzielonymi im Agentami. Możliwe było również oznaczenie kolejnych pytań do tego samego wątku, wgląd w stan dyskusji, czy oznaczenie właścicieli wątku.

Jaki system stanowi najlepsze zastępstwo dla OTRS Community Edition?

‍

W związku z zakończeniem aktualizowania OTRS Community Edition, wiele firm poszukuje rozwiązania, które posiadałoby wszystkie jego dotychczasowe funkcje, ale jednocześnie było dostosowane do indywidualnych i ciągle zmieniających się potrzeb użytkowników. Najlepszym systemem do zarządzania zgłoszeniami, który zapewnia najważniejsze funkcje OTRS Community Edition jest Mint Service Desk.

Mint Service Desk to certyfikowany system klasy ITSM, posiadający następujące opcje:

- Zarządzanie zgłoszeniami, które daje możliwość dostosowania zawiadomień w taki sposób, aby jak najszybciej móc identyfikować incydenty i rozwiązywać problemy.

- Zarządzanie zasobami, umożliwia przechowywanie dowolnych kategorii danych, monitorowanie zasobów i optymalizację procesów ITSM za pomocą bazy CMDB.

- Zaawansowane SLA, posiadające funkcję ustawienia przypomnień o upływającym czasie na realizację zgłoszenia oraz priorytetyzacji zadań w przypadku bardzo dużej liczby zawiadomień.

- Automatyczną identyfikację zasobów oraz wykrywania sieci, natychmiastowy dostęp do pełnych i aktualnych danych.

- Bazę wiedzy, w której użytkownicy znajdą odpowiedzi na podstawowe pytania odnośnie problemów związanych z systemem.

Przewagą oprogramowania Mint Service Desk jest elastyczność, prostota i intuicyjność jego użytkowania, a także możliwość konfiguracji oraz dostosowania do indywidualnych potrzeb. Poznaj więcej funkcjonalności systemu do zarządzania zgłoszeniami i zapewnij swojej firmie najlepszy system do obsługi zawiadomień.

‍

Tagi:
Mint Service Desk
service management
service desk
problem management
knowledge-management
knowledge base
ITSM
WYRÓŻNIONE WPISY
ITSM
CMDB to za mało. MINT Service Desk + baramundi
Service Desk
Szukasz alternatywy dla OTRS? Poznaj Mint Service Desk — nowoczesne rozwiązanie gotowe na migrację!
Automatyzacja
Za dużo e-maili, za mało czasu? Jak przestać sortować e-maile i zacząć efektywnie zarządzać zgłoszeniami
ITSM
9 największych korzyści z oprogramowania do wsparcia Klienta
Service Desk
Zarządzanie incydentami a Service Desk: Jaka jest różnica?
ITSM
Co to jest XLA? (Experience Level Agreement)
Wersje
Mint Service Desk 3.3.2
TagI
AI
Free service desk
Gagets
ITIL
ITSM
Mint Service Desk
Travel
Use cases
Web Design
artificial intelligence
asset management
automation
business-intelligence
customer
excel london
iPhone
knowledge base
knowledge-management
news
problem management
reporting
service desk
service management
sits
tasks
tradeshow
web summit
zarzadzanie zasobami
zarzadzanie zgloszeniami
zarzadzanie zmiana
ŚLEDŹ NAS
Logo Twitter

Service Desk nowej generacji.

Nawigacja
CennikO NasBlog
Wsparcie i usługi
Zamów prezentacjęPolityka prywatnościRegulamin usługi NewsletteraEULA
Funkcjonalność
Zarządzanie zgłoszeniamiZarządzanie zasobami
Producent
OPGK Rzeszów S.A.
Geodetów 1
35-328 Rzeszów,
Polska
Kontakt
604 270 929sales@mintsd.com
© Mint Service Desk 2025